Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین وفایی با پیروزی مقابل نماینده انگلیس، به جمع 16 اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، پنجمین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس با مسابقه حسین وفایی و جیمی کلارک از کشور میزبان ادامه پیدا کرد و در نهایت وفایی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 کلارک را شکست داده و راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی پیش از این لوکاس کلیکرز را با نتیجه 4 بر صفر و جو پری را 4 بر 3  از پیشرو برداشت تا بتواند به این مرحله از مسابقات راه پیدا کند. او در مرحله یک‌هشتم پایانی امشب به مصاف مدافع عنوان قهرمانی مسابقات آزاد انگلیس و رنکینگ برتر دنیا، مارک سلبی می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسنوکر حسین وفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد