Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@04:20:13 GMT

آغاز به کار رادیو بهزیستی ویژه نابینایان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۰۳۳

آغاز به کار رادیو بهزیستی ویژه نابینایان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی از آغاز به کار رادیو بهزیستی ویژه نابینایان خبر داد و گفت: این رادیو، مجموعه صوتی شامل اخبار و مطالب آموزنده و معرفی فعالان حوزه نابینایان است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی کشور، مسعود آسیما، اظهار کرد: این رادیو هر دو هفته یک بار به صورت پادکست توسط جمعی از افراد دارای معلولیت بینایی تولید شده و در سایت سازمان بهزیستی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام تلاش جدیدی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی است و در نظر داریم از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای افراد تحت پوشش سازمان در تنوع بخشی به محصولات رسانه‌ای سازمان بهزیستی کمک بگیریم.

آسیما با بیان اینکه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی دارای خلاقیت و توانمندی‌های بسیاری هستند، افزود: این افراد شایسته تکریم هستند و بنا داریم در تولید سایر محصولات رسانه‌ای سازمان بهزیستی از جمله طراحی پوستر، کلیپ و موشن گرافی از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوب این برنامه‌ریزی این بوده است که پوستر روزهای جهانی ناشنوایان و نابینایان، توسط معلولان جسمی حرکتی تحت پوشش سازمان بهزیستی تهیه و منتشر شده است.

کد خبر 450062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی نابینایان روشندلان رادیو نابینایان افراد دارای معلولیت معلول بینایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه