Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: هفته گذشته راننده یک دستگاه خودروی تاکسی به کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب مراجعه و اظهار داشت، فردی را به عنوان مسافر در حالی که جعبه‌ای همراه داشت در پایانه غرب سوار بر خودرو ام کردم. در زمان سوار شدن از من خواست در صندوق عقب خودرو را باز تا جعبه اش را در داخل صندوق عقب قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، بدین ترتیب مسافر را سوار تا به مقصد اعلامی برسانم. پس از طی مسافتی مسافر مدعی شد که گوشی اش شارژ ندارد و تقاضای استفاده از تلفن همراه کرد و به دنبال آن از من خواست که خودرو را متوقف کنم و به بهانه‌ای از تاکسی پیاده شد. به این امید که مسافر در داخل خودرو بار دارد و مراجعه بعدی خواهد کرد با خواسته وی موافقت ولی در یک لحظه متوجه شدم مسافر متواری شده است. به سراغ جعبه همراهش رفتم و متوجه شدم داخل جعبه انبوهی از خاک و سنگ می باشد.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با دریافت شکایت تیمی از ماموران کلانتری تحقیقات محلی و میدانی را آغاز و حین تحقیقات پلیسی پرونده های مشابه دیگری به کلانتری پایانه غرب ارجاع که مال باختگان اظهارات مشابهی در این خصوص داشتند.

وی ادامه داد: با جمع بندی اطلاعات پرونده و اظهارات مال باختگان سریالی بودن پرونده مشخص شد. گشت زنی های انتظامی برای شناسایی سارق افزایش یافت تا اینکه ماموران انتظامی کلانتری عصر گذشته در داخل پایانه غرب تعقیب گریز دو مرد را مشاهده که بلافاصله هر دو مرد را متوقف و به بررسی موضوع پرداختند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از این افراد راننده تاکسی و مدعی سرقت گوشی اش توسط مسافر می باشد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی جعبه همراه متهم در داخل خودرو بررسی که مشخص شد جعبه حاوی زباله ساختمان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی سارق پرونده های سریالی، متهم را به کلانتری انتقال یافت، تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۳۰ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد اعتراف و اظهار کرد گوشی های سرقت را به مالخری در محله پونک فروخته است.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری هویت و مخفیگاه مالخر اموال مسروقه را شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از داخل آن مکان ۱۰۰ فقره گوشی سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان به کلانتری دعوت و سارق پرونده هایشان را شناسایی کرده اند، افزود: و متهم برای دستور قضائی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 5049143

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی اربعین حسینی کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور هفته ناجا وضعیت راهها اربعین 99 گردشگری دستگیری سارق قوه قضاییه پایانه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد