Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:06:32 GMT

درمان 2500 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۴۵۷

درمان 2500 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام تدین در نشست خبری که با حضور مدیر موسسه خیریه محکم استان و مدیر درمانگاه این موسسه در درمانگاه خیریه محکم مرحوم خاور زابلی برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۴آبانماه تا ۳ آذر با عنوان دهه وقف نامگذاری شده است.
 
وی گفت: یکی از مهمترین وظیفه مجموعه اوقاف و امور خیریه، ثبت، حفظ و نگهداری موقوفات است تا مردم از ثمرات آنها بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: از سال ۹۷ تاکنون ۱۸۰ سند برای موقوفات استان ثبت شده است که این میزان موقوفه ثبت شده، ۵۸۲ رقبه دارند.

وی گفت: طی فراخوان عمومی اعلام شده که اگر افراد موقوفه ای دارند برای ثبت به این مجموعه مراجعه کنند و سند یا مدرک موقوفه را ثبت کنند و تا در آینده دچار مشکل نشود و موقوفات از بین نروند.

حجت الاسلام تدین با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد ریال اجرای نیت در استان صورت گرفته، بیان کرد: وظیفه دوم اداره کل اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفین است که در رابطه با نیات خیریه، نیات مذهبی، اجتماعی، مساجد و ... اجرا میشود.

در این نشست دکتر شریفی مدیر درمانگاه خیریه محکم اظهار کرد: از دیماه ۹۵، کلینیک خیریه زاهدان راه اندازی شد و تا امروز، ۹۸ دوره ۱۰ روزه متخصص اطفال به زاهدان آمدند به صورتی که همه روزه متخصص اطفال در استان حضور دارد.
 
وی گفت: از ابتدای ایجاد این موسسه در سیستان و بلوچستان تاکنون، بالغ بر ۲۵۰۰ بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی در زاهدان درمان شدند و بیش از ۲۷۰ بیمار دچار شکاف لب و کام در استان مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

این مسؤول ادامه داد: یک کلینیک شکاف لب و کام در استان ایجاد شده که به صورت تیمی کار میکنند و بیماران دچار بیماری قلب مادرزادی شناسایی و به تهران اعزام میشوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هزینه ها از طریق خیرین سایر استانها تامین میشود و متاسفانه خیرین استان تاکنون در این زمینه هیچ مشارکتی نداشتند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان سیستان و بلوچستان زاهدان ناهنجاری مادرزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

روزنامه کیهان نوشت: با ناهنجاری و تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند