Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@03:38:11 GMT

اعلام نتیجه پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۵۰۰

اعلام نتیجه پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

رویداد۲۴ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز پنجشنبه گفت: در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها، در کل ۲۲۹هزار و ۳۳۹ نفر پذیرفته شدند.

وی با ارائه آمار تفکیکی پذیرفته شدگان اظهار داشت: در این دوره، ۱۳۳ هزار و ۳۵۵ نفر زن و ۹۵ هزار و ۹۸۴ نفر مرد پذیرفته شدند.

وی افزود: در دوره روزانه ۲۳ هزار و ۹۲۳ نفر، در دوره نوبت دوم یا شبانه ۸ هزار و ۶۶۵ نفر و در دانشگاه پیام نور ۱۲۶ هزار و ۹۵۰ نفر پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در دانشگاه پیام نور ۶۲ هزار و ۳۵۱ نفر، در پردیس خودگردان دانشگاه ها هزار و ۱۵۰ نفر، در دوره های مجازی دانشگاه های دولتی ۲ هزار و ۱۱ نفر، در دوره مجازی دانشگاه های غیردولتی ۳ هزار و ۹۰۰ نفر و در دانشگاه های مناطق محروم ۲۸۹ نفر پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: خبر جدید درباره حذف کنکور/ فشار بیشتر به دانش‌آموزان و معلمان؟

از سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، ضرورت دارد ابتدا در روز ۲۷ مهرماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول مندرج در الصاقیه اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند.

مراجعه نکردن به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ۲۵۷ هزار و ۲۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دانشگاه سنجش پذیرفته شدگان پذیرفته شدند دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد