Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسافرنمایی خبر داد که به بهانه نداشتن شارژ تلفن همراه ۳۰ دستگاه گوشی رانندگان تاکسی را سرقت کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: هفته گذشته راننده یک دستگاه خودروی تاکسی به کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب مراجعه و اظهار داشت، فردی را به عنوان مسافر در حالی که جعبه‌ای همراه داشت در پایانه غرب سوار بر خودرو ام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان سوار شدن از من خواست در صندوق عقب خودرو را باز تا جعبه اش را در داخل صندوق عقب قرار دهد..

بیشتر بخوانید: ۱۱ زن و مرد قربانی سرقت های خشن ۳ شرور

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، بدین ترتیب مسافر را سوار تا به مقصد اعلامی برسانم. پس از طی مسافتی مسافر مدعی شد که گوشی اش شارژ ندارد و تقاضای استفاده از تلفن همراه کرد و به دنبال آن از من خواست که خودرو را متوقف کنم و به بهانه‌ای از تاکسی پیاده شد. به این امید که مسافر در داخل خودرو بار دارد و مراجعه بعدی خواهد کرد با خواسته وی موافقت ولی در یک لحظه متوجه شدم مسافر متواری شده است. به سراغ جعبه همراهش رفتم و متوجه شدم داخل جعبه انبوهی از خاک و سنگ می باشد.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با دریافت شکایت تیمی از ماموران کلانتری تحقیقات محلی و میدانی را آغاز و حین تحقیقات پلیسی پرونده های مشابه دیگری به کلانتری پایانه غرب ارجاع که مال باختگان اظهارات مشابهی در این خصوص داشتند.

ببینید: تصاویری عجیب از سرقت‌های خیابانی

وی ادامه داد: با جمع بندی اطلاعات پرونده و اظهارات مال باختگان سریالی بودن پرونده مشخص شد. گشت زنی های انتظامی برای شناسایی سارق افزایش یافت تا اینکه ماموران انتظامی کلانتری عصر گذشته در داخل پایانه غرب تعقیب گریز دو مرد را مشاهده که بلافاصله هر دو مرد را متوقف و به بررسی موضوع پرداختند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از این افراد راننده تاکسی و مدعی سرقت گوشی اش توسط مسافر می باشد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی جعبه همراه متهم در داخل خودرو بررسی که مشخص شد جعبه حاوی زباله ساختمان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی سارق پرونده های سریالی، متهم را به کلانتری انتقال یافت، تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۳۰ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد اعتراف و اظهار کرد گوشی های سرقت را به مالخری در محله پونک فروخته است.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری هویت و مخفیگاه مالخر اموال مسروقه را شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از داخل آن مکان ۱۰۰ فقره گوشی سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان به کلانتری دعوت و سارق پرونده هایشان را شناسایی کرده اند، افزود: و متهم برای دستور قضائی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ نیروی انتظامی سرقت اخبار حوادث ماموران انتظامی مشرق پایانه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد