Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:34:09 GMT

اصابت ۱۰فروند موشک به روستاهای خداآفرین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۹۰۹

اصابت ۱۰فروند موشک به روستاهای خداآفرین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی امیری‌راد  در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: به دنبال ادامه درگیری‌ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان از ساعت ۱۱ صبح تا چهار بعد از ظهر پنجشنبه، بیست و چهارم مهر ماه، ۱۰ فروند موشک به روستاهای این شهرستان اصابت کرده است.

وی افزود: این موشک‌ها به روستاهای کدخدالو و قلی‌بیگلو در شهرستان خداآفرین اصابت کرده و باعث ویران شدن یک منزل مسکونی در روستای قلی‌بیگلو و مصدوم شدن یک نفر بر اثر خرابی به بار آمده، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی، فرد مصدوم شده در این حادثه به دلیل خرابی به بار آمده، آسیب دیده است، نه بر اثر اصابت موشک.

بر اساس این گزارش، از زمان آغاز درگیری در منطقه قره باغ تعدادی گلوله جنگی و موشک به روستاهای مرزی آذربایجان شرقی اصابت کرده است.

پربیننده ترین رشد اقتصادی ایران بهبود می‌یابد/ نرخ بیکاری در سال۲۰۲۱ بیش از ۱۲درصد می‌شود بوی پیروزی بایدن می‌آید چین ارز دیجیتال منتشر کرد بایدن: ایران و ترکیه در منازعه قره‌باغ دخالت نکنند پسر ۱۴ساله ترامپ کرونا گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان موشک آذربایجان حمله موشکی مرز ایران قره باغ شهرستان خداآفرین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند