Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های هندبال مس کرمان و فرازبام خائیز دهدشت در آخرین روز از مرحله اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 24 بر 22 به سود کرمانی ها خاتمه پیدا کرد.

کامران نصرتی، بازیکن تیم فرازبام خائیز دهدشت در خصوص این مسابقه اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول کاملاً فیزیکی و پر برخورد بود. تیم حریف بسیار آماده و باتجربه ظاهر شد و ما هم چند فرصت داشتیم که خیلی ساده آنها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که مربیان بین دو نیمه انجام دادند به کارهای سرعتی رو آوردیم و به بازیکنان جوان تر میدان دادیم. در نیمه دوم ما برنده مسابقه شدیم و اختلاف را به حداقل رساندیم. این نشان می دهد که ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. حتی می توانستیم در لحظاتی از بازی برنده باشیم که شانس با ما یار نبود.

بازیکن  تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم ما دیر بسته شد، اما با این حال تلاش می کنیم تا در مرحله بعدی با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. از رئیس فدراسیون هندبال هم تشکر می کنم که چنین شرایطی را فراهم کرد تا تیم ها بتوانند در بهترین شرایط با هم رقابت کنند. خوشبختانه تمام پروتکل ها رعایت شده و امیدوارم تا پایان این شرایط ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر شهید کرمان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏