Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:10:22 GMT

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۹۷۵

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در تفرش اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم و روستاهای این شهرستان آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان است.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر تفرش با وجود پیشرفت بسیار به سرانجام نرسیده است و قرار شد، در راستای تسریع اجرای این پروژه و بهره برداری آن تا نیمه نخست سال آینده پیگیری‌های لازم از طریق مجلس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل پوشش اینترنتی روستاهای این شهرستان برای دانش آموزان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال جاری حل می‌شود، اگر چه در این شهرستان نقاط کوهستانی و صعب العبور بسیاری وجود دارد که باید وزارت ارتباطات با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در راستای رفع مشکل اینترنت در این مناطق تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه مشکل روستاهای فاقد گاز در حال بررسی است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی تعداد معدودی از روستاهای باقی مانده این شهرستان باید به زودی انجام شود.

کد خبر 5049169

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر کریمی تفرش اقتصاد مقاومتی آبرسانی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود