Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی، بازگشت پیکر پاک شهدای خان طومان را به میهن اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در متن پیام سردار" حسین اشتری" آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسبن اَلَّذین قُتِلو فی سبیل الله امواتاً بَل اَحیاء عِندَ رَبِّهِم یَرزقون» (آل عمران ۱۶۹)

در آستانه رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاهد بازگشت پیکر پاک و مطهر مدافعان حرم زینبی به میهن اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجعت باشکوه و پرافتخار فرزندان قهرمان و غیور این سرزمین پس از ۴ سال دوری از وطن، گواه ایثار، غیرت، از خودگذشتگی، جانفشانی و دلاور مردی کسانی است که عاشقانه و مخلصانه به دفاع از حریم پاک اهل بیت پرداختند و آنان چه زیبا درس ایثار و از خودگذشتگی را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیران جاودانگی انقلاب حسینی؛ حضرت امام سجاد (ع) و خانم حضرت زینب (ع) آموختند.

تاریخ این مرز و بوم همواره خود را مدیون شجاعت، دلیری، استقامت، صبوری، ایثار مردان راستینی می داند که در هر برهه از زمان چه در دوران دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و نیز حفظ حریم ولایت و امامت از با ارزشترین داشته خود که همانا جان است، بی هیچ چشمداشتی گذشتند و با خون خود درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

شهادت و بازگشت این بزرگ‌مردان عرصه جهاد فی سبیل الله «مجید سلمانیان»، «محمود رادمهر»، «محمد بلباسی»، «رضا حاجی‌زاده»، «علی عابدینی»، «حسن رجایی‌فر»، «زکریا شیری» و «مهدی نظری» را به حضرت، ولی عصر عجل‌الله‌فرجه، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های این عزیزان تهنیت عرض می نمایم»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا شهدای مدافع حرم خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.   به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.   وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود