Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،کانن PowerShot Zoom دستیابی به بزرگنمایی در فواصل کانونی ۱۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ میلیمتر را از کف دستان شما امکان پذیر می‌کند. کانن می‌گوید این دوربین برای طبیعت گردان، کوهنوردان و در مجموع کسانی که از تماشای طبیعت لذت می‌برند ساخته شده است.


این دوربین یک چشمی قادر به بزرگنمایی آنی در فواصل یاد شده با فشار یک انگشت بوده و به کمک لرزشگیر تصویر اپتیکال، لرزش‌های دست را حین تماشای فواصل دوردست تصحیح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول از سنسور 1/2.3 اینچی CMOS برخوردار بوده و قادر به عکسبرداری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۲۴ یا ۳۰ فریم بر ثانیه است. تصاویر و ویدیوها روی کارت حافظه microSD ذخیره شده و امکان ارسال آن‌ها به موبایل با استفاده از اپلیکیشن وجود دارد.

 

PowerShot Zoom از قابلیت فوکوس خودکار یک نقطه‌ای و ردیابی چهره بهره مند است و بزرگنمایی اپتیکال را در فاصله کانونی ۱۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر و زوم دیجیتال را در فاصله کانونی ۸۰۰ میلیمتر ارائه می‌کند. این محصول از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

دوربین کانن PowerShot Zoom فقط در رنگ سفید از ماه نوامبر (آبان تا آذر) با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تلسکوپ دوربین عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم

در دو روز گذشته در حسین آباد کالپوش ۱۰/۶ میلیمتر ، طزره ۹/۵ میلیمتر ، بادله کوه ۸/۴ میلیمتر و نور ۷ میلیمتر باران بارید و سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران داشتند .

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • اطلاعات نامطمئن جیمزوب از حیات فرازمینی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی