Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان بر لزوم نظارت ویژه در تولید وتنطیم مرغ در استان همدان تاکید کرد و گفت: اصناف پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی با حضور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان مسئول مستقیم نهاد‌ه‌های دامی تمام تلاش خود را برای افزایش موجودی نهادهای دامی، به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دغدغه تولید‌کنندگان دام و طیور مورد توجه قرار گیرد، چرا که رضایت تولیدکنندگان باید جلب شود، گفت: گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر برای توزیع مرغ، شناسایی و باید در یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده، توزیع شوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مربوطه ، در توزیع مرغ، به صورت عادلانه  اقدام کنند، گفت: دستگاه‌های متولی توزیع مرغ در استان، تلاش کنند که در فرآیند توزیع، کلیه پروتکل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا رعایت شود.

وی گفت: تیم نظارت بر فرآیند تولید و توزیع مرغ، گزارش کاملی به استانداری ارائه کنند تا موانع و مشکلات شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند.

شاهرخی تصریح کرد: بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه و بازاریان، اصناف و اتحادیه‌های استان، در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار، کسانی را که سعی در ایجاد اختلال در بازار را دارند، شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان قیمت مرغ سید سعید شاهرخی توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود