Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@07:02:06 GMT

وکیل برانکو پرداخت بخشی از بدهی او را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۲۴۶

وکیل برانکو پرداخت بخشی از بدهی او را تایید کرد

رویداد۲۴ در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد که بخشی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را بپردازد. بر همین اساس دیروز (چهارشنبه) ٢۵٠ هزار یورو به حساب برانکو واریز شد و امروز هم قرار بود ۴١٠ هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز شود تا بخشی از بدهی ۷۸۴ هزار یوریی پرسپولیس به سرمربی سابقش تسویه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و تا این لحظه حدود ۴۰۰ هزار یورو به حساب برانکو واریز شده که با احتساب ۲۵۰ هزار یوروی دیروز، ۶۵۰ هزار یورو واریز شده است. با توجه به اینکه پول به تدریج به حساب برانکو واریز می‌شود، تا پایان امشب ۱۰ هزار یورو دیگر به حساب برانکو واریز می‌شود تا به این ترتیب ۶۶۰ هزار یورو تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: جنجال ستاره محبوب برانکو علیه مدیرعامل پرسپولیس

با حساب این مبالغ پرسپولیس باید ۱۲۴ هزار یوروی دیگر به برانکو بدهد تا پرونده این مربی کروات به طور کامل بسته شود. البته با توجه به جریمه ۶۰ هزار فرانکی فیفا، پرسپولیس باید این مبلغ را هم برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود بپردازد.

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ این خبر را تایید کرد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران استراماچونی ویلموتس حساب برانکو واریز هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی