Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از تعیین محل آرامستانهای جدید پایتخت تا سال آینده خبر داد.
ناهید خداکرمی در مورد سرانجام جانمایی آرامستان جدید در تهران گفت: با توجه به ظرفیت بهشت زهرا(س)، در ابتدای دوره مدیریت شهری تصمیم گرفته شد تا جانمایی دیگر در مورد گورستان جدید پایتخت انجام شود که بررسی کارشناسان در این زمینه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه بررسی ها ادامه داشت تا اینکه در پی شیوع کرونا و درگیری کارشناسان سازمان بهشت زهرا(س) این مهم با کندی در حال پیشرفت است، ادامه داد: امید است تا پایان دوره مدیریت شهری پنجم، آرامستان های جدید به ظرفیت بهشت زهرا(س) اضافه شود.
به گزارش شهر به نقل از ایسنا، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد ساماندهی آرامستان های تاریخی نیز گفت: اقدامات خوبی در راستای ساماندهی آرامستان های تاریخی تهران انجام شده که امیدواریم با بازگشایی این آرامستان ها مردم از نظر تاریخی و فرهنگی با تهران قدیم بیشتر آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است