Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:10:11 GMT

در محورهای برون شهری استان البرز تردد جریان دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۴۴۴

در محورهای برون شهری استان البرز تردد جریان دارد

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تردد در محورهای برون شهری استان البرز با ترافیک روان در جریان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، با توجه به تعطیلات و شیوع بیماری کرونا ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در راستای کاهش ترددهای غیر ضرور ممنوعیت‌هایی را در برخی از کلانشهرهای کشور ازجمله کرج اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته اعلام شد این محدودیت‌ها از ساعت 24 روز 24 مهر در 5 کلانشهر کشور اعمال می‌شود و سبب شد که از بعد از ظهر روز 23 مهر شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان البرز باشیم.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه در راه‌ها اتفاقی صورت نگرفته است و تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز باز هستند، اظهارداشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و ترافیک روان است.

محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی یک‌هفته دیگر تمدید شدتمدید محدودیت‌ها در شهرهای استان ایلام ‌به مدت یک هفته و اعمال دورکاری‌هامحدودیت ورود به بهشت زهرا تا اطلاع ثانوی تمدید شد

وی با بیان اینکه مورد خاصی در خصوص ایجاد مشکل در راه‌ها گزارش نشده است، افزود: طبق موارد اعلام شده ورود و خروج در برخی شهرها از جمله کرج با محدودیت همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با عنوان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا ترددها کمتر انجام می‌شود، بیان‌کرد: در حال حاضر محورهای برون شهری استان، جاده چالوس و محور آزادراه باز بوده و تردد جریان دارد.

سرهنگ رضا گودرزی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در این خصوص با اشاره به اینکه راه‌ها بسته شده و هیچکس تردد نمی‌کند، اظهار داشت: بنا به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، ستاد استانی در استانداری البرز برگزار و تصویب شد که کلیه ورودی و خروجی های شهرستان کرج مسدود شود.

وی با بیان اینکه تنها 7 نقطه ورودی و خروجی شهرستان کرج باز است، افزود: در این نقاط نیز اجازه ورود به خودروهای غیر بومی داده نمی‌شود و خودروهای پلاک استان البرز نیز اجازه خروج ندارند.

رئیس پلیس راه استان البرز با عنوان اینکه این طرح تا یکشنبه به صورت شبانه روزی ادامه دارد، بیان کرد: امیدواریم با همکاری جمعی بتوانیم به وضعیت شیوع بیماری کرونا بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی