Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@17:11:06 GMT

ضربات پی در پی چکش بر پیکر مادر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۵۴۴

ضربات پی در پی چکش بر پیکر مادر + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دادگاه انگلیس مرد 42 ساله ای را که چندی پیش مادرش را به طرز وحشتناکی به قتل رساند به حبس ابد محکوم کرد.

اطلاعات حاکی از آن است که متهم پس از درگیری با مادرش و ضرب و شتم وحشتناک با ضربات پی در پی چکش او را به قتل رساند و جسدش در یک سطل زباله انداخت.

پزشکی قانونی در خصوص جنایت مرد بی رحم گفت که ضربات وارد شده به سر مقتول جمجمه او را به دو نیم تقسیم کرد و باعث خونریزی مغزی و مرگ وحشتناک او شد و آثار روی بدن قربانی نشان داد که مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته و بعد به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که پس از کشف جسد و افشای این قتل توسط پسر بی رحم پرونده وی به دادگاه منتقل شد تا رسیدگی به آن انجام شود.

طبق رای هیئت منصفه و قاضی پرونده متهم به جرم قتل عمد مادرش به حبس ابد محکوم شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل ضرب و شتم جنایت قاضی جرم اخبار حوادث قتل عکس انتظار مادرش چکش عکس ایران کرونا ساعت فیلم زن بیمارستان جوان دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سرویس سیاست مشرق- یک استاد دانشگاه بر این باور است که عملیات وعده صادق ضربات مهلکی به ذهنیت های غرب گرا در ایران وارد کرد.

بیژن عبدالکریمی طی گفتگویی با اشاره به برخی جریان های داخلی آنان را منفک شده از سنت و وضعیت تاریخی خود خواند در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: من از این بخش جامعه با عناوینی چون «نسل‌های بی‌تاریخ» در کتابی با همین عنوان یاد کرده‌ام، اینها از غرب زدگی عبور کرده و به نوعی غرب پرستی و تجددسالاری رسیده‌اند، به این معنا که بسیاری از مقولات مرتبط با تجدد را می‌پذیرند بی‌آنکه درباره آنها فکر کرده باشند و هرگونه پرسشگری از غرب هم برایشان یک خط قرمز است و به‌شدت سرکوب می‌کنند.

وی با توجه به فجایع غزه و عملیات وعده صادق نیز تاکید کرد: جنگ غزه و منازعه ایران و اسراییل پس از رخدادهای ۷ اکتبر جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. همچنین جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

دیگر خبرها

  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم