Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره لغو محدودیت تسلیحاتی ایران گفت: امیدواریم ایالات متحده آمریکا در خصوص لغو این تحریم‌ها در تاریخ ۱۸ اکتبر، عاقلانه رفتار کند.

به گزارش مشرق، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی در ساختمان وزارت امور خارجه روسیه داشت، در پاسخ به در خصوص لغو محدودیت تسلیحاتی ایران گفت: طرف روسی به اصرار بر اجرای کامل قطعنامه ۲۲۳۱ و برنامه جامع اقدام مشترک تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رئیس جمهور :یکشنبه شاهد خبر خوش رفع تحریم‌های تسلیحاتی هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه همچنین با بیان اینکه آمریکا در شورای امنیت در خصوص این مسئله رفتاری فریبکارانه داشته است، اظهار کرد که امیدواریم با توجه لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر)، آمریکا در این مورد رفتار عاقلانه‌ای داشته باشد.

گفتنی است که محدودیت تسلیحاتی ایران روز ۲۷ مهر ماه پایان خواهد یافت و با این حال آمریکا در ماه‌های اخیر تمام تلاش‌ خود را برای تمدید آن بکار گرفته است اما این تلاش‌ها به شکست انجامید.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ برنامه جامع اقدام مشترک ایالات متحده آمریکا شورای امنیت روسیه ایالات متحده آمریکا ایران آمریکا تسلیحاتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل