Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمجتبی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد برکت از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزا، برای ۱۶ هزار و ۳۰۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: این مشاغل با پرداخت ۳۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به هزار و ۶۵۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: از مجموع طرح اقتصادی، هزار و ۶۲۶ طرح اجتماع‌محور سحاب با اشتغالزایی چهار هزار و ۸۷۸ نفر، ۱۲ طرح تسهیلات‌محور با ۱۴۷ نفر اشتغال و ۱۲ طرح بنگاه‌محور با اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر بوده است.

موسوی تصریح کرد: طرح‌های اجتماع محور در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی خرد از جمله حوله‌بافی، قالیبافی و تولید پوشاک و کفش اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹ تسهیل‌گر در ۱۱ شهرستان استان در راستای اجرای امور طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور با این نهاد همکاری دارند، اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد علاوه بر ایجاد فرصت‌های کسب وکار در مناطق محروم، رونق تولید را نیز به دنبال داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در خصوص نحوه مشارکت در طرح‌های اقتصادی این نهاد عنوان داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از فعالیت کارآفرینان اقتصادی به دو صورت مشارکت مدنی و مشارکت در طرح‌های اقتصادی بنگاه محور حمایت می‌کند که در مشارکت مدنی از  ١٠٠ میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان می‌توانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/3403/ج/و

منبع: فارس

کلیدواژه: جهش تولید ستاد اجرایی فرمان امام ره اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 6095897

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی