Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:29:17 GMT

یک روز تاخیر در آغاز اردوی تیم‌های ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۸۸۸

یک روز تاخیر در آغاز اردوی تیم‌های ملی تکواندو

اردوی‌ تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو که قرار بود از یکشنبه - ۲۷ مهرماه - آغاز شود، با توجه به اعمال محدودیت ستاد مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور به استان تهران، از ۲۸ مهر شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان تیم‌های ملی با اعلام این خبر گفت: قرار بود اردوی تیم‌های ملی را از صبح روز یکشنبه - ۲۷ مهرماه - و پس از گرفتن تست PCR و آمدن نتیجه آن آغاز کنیم اما با توجه به محدودیت‌های صورت گرفته، شروع اردو با یک روز تاخیر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای ورود از ورزشکاران و کادرفنی تست کرونا گرفته می‌شود و تا آمدن جواب تست، آنها قرنطینه می‌شوند و در صورتی که مشکلی نباشد اردو را آغاز می‌کنیم.

فرهادیان در ادامه با اشاره به رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه آنلاین ۲۰۲۰ - دانمارک افزود: این مسابقات در بخش انفرادی استاندارد در ۶ رده سنی مردان و زنان و در بخش ابداعی نیز در یک رده سنی و در گروه مردان و زنان برگزار می‌شود. با هماهنگی که با رییس فدراسیون تکواندو و شورای مشورتی سازمان تیم‌های ملی انجام شد، مقرر گردید در تمامی بخش‌ها و با حضورحداکثری در این رویداد شرکت کنیم.

رییس سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه واجدین شرایط حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه، فیلم اجرای فرم خود را ارسال کردند، نفرات برتر انتخاب می‌شوند و سعی می‌کنیم اردو دو هفته‌ای را زیر نظر کادرفنی و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌کنیم تا ملی‌پوشان آمادگی لازم را برای حضور کسب کنند.

فرهادیان افزود: مسابقات جهانی در دو بخش برگزار می‌شود؛ در مرحله اول فیلم‌ها ارسال خواهد شد و در مرحله دوم نفرات راه یافته به مرحله نهایی و فینال مسابقات، به صورت زنده به اجرای فرم می‌پردازند که شرایط را فراهم می‌کنیم تا پومسه‌روها بتوانند حضوری موفق داشته باشند. همچنین این نوید را به خانواده بزرگ تکواندو می‌دهم که با موافقت رییس فدراسیون تکواندو پومسه‌روهایی که به مرحله فینال مسابقات آزاد جهانی پومسه راه پیدا کنند می‌توانند از ظرفیت فدراسیون برای تصویربرداری و شرکت در این بخش استفاده کنند و امکانات در اختیار این نفرات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو کروناویروس تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

 تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات امروز درمحل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات گفت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران وگلستان شرکت کردند وبه صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده دراین مسابقات در دو گروه سه وچهار تیمی با هم رقابت و درنهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رئیس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه بهره مندی از امکانات زیرساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت ودرخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.
رنجبر اضافه کرد: شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود وبه همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآورشد: برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی موجب شناسایی استعداد‌های جدید در این رشته ورزشی و معرفی به تیم‌های شرکت کننده  درسطح لیگ‌های مختلف والیبال خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد