Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ سومین رزمایش بزرگ مواسات و همدلی به همت بسیج و سپاه باهدف توزیع بسته‌های معیشتی در قم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سومین رزمایش بزرگ مواسات و همدلی به همت بسیج و سپاه باهدف توزیع بسته‌های معیشتی امروز در مصلی قدس آغاز شد.

سرهنگ محمدرضا موحد جانشین فرمانده سپاه استان قم، سرهنگ امیر جعفری فرمانده ناحیه ویژه  بسیج مقاومت استان قم، مهدی کبیری پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام قم، سرهنگ محمود داودآبادی معاون بسیج سازندگی سپاه قم، مرتضی حیدری فرماندار قم و مسئولین رده‌های مختلف ناحیه ویژه بسیج در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک میلیون بسته معیشتی ‌در فارس توزیع خواهد شد5700 بسته معیشتی در دهه پایانی ماه صفر در شیراز توزیع می‌شودعضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: عملکرد ضعیف دولت موجب تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد

در حاشیه این رزمایش غرفه‌های مشاوره، دوخت ماسک و همچنین محصولات فرهنگی برپا شد، اجرای گروه سرود و مدیحه‌سرایی ازجمله بخش‌های این مراسم بود.

از فردا توزیع این بسته‌ها میان خانواده نیازمندی توزیع می‌شود که تاکنون به هیچ سازمان حمایتی مراجعه نداشتند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه به همت گروه های مردمی در چندین مرحله به صورت گسترده، اقدام به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند در قالب رزمایش مواسات و همدلی کرده اند.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواسات و همدلی بسیج و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است