Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی گفت:کنترل‌ها در این ورودی‌ها با دقت و شدت توسط پلیس ‌راه استان برای هدایت خودروهایی که با پلاک غیر از اصفهان در حال انجام است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر است که پلیس‌راه‌، پنج ورودی به به این کلانشهر در مسیر شاهین شهر- اصفهان، نایین - اصفهان، کاشان - اصفهان، شهرکرد - اصفهان و شیراز – اصفهان را تا پایان تعطیلات در روز یکشنبه هفته آینده کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس خودروهای پلاک غیر از اصفهان باید از استان و از مسیرهای کنارگذر و کمربندی‌ها خارج شوند و همچنین ممانعت از خروج خودروهای پلاک بومی از استان صورت گیرد.

غلامی همچنین به حضور مستمر و مداوم پلیس راهور در سطح کلانشهر اصفهان برای هدایت و برخورد با خودروهای پلاک غیر از اصفهان اشاره کرد و گفت: این خودروها باید هرچه زودتر از این کلانشهر خارج شوند و اگر از این دستور پلیس سرپیچی کننند خودروی آنها تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان یادآور شد: تا این لحظه مشکل و موردی از برخورد و سرپیچی رانندگان از دستور پلیس راه گزارش نشده است و هدایت خودروها به شکل کنترل ‌شده و در نهایت احترام در حال اجراست.

وی در پاسخ به تاثیر محدودیت‌های ۲ هفته اخیر در کنترل شیب ابتلا به کرونا در استان گفت: تا پیش از این محدودیت‌ها، آمار ابتلا و شیوع در اصفهان به تندی در حال افزایش بود که با اجرای محدودیتهای صورت گرفته در هفته های سوم و چهارم تاثیر آن نمایان خواهد شد.

غلامی به تصمیم‌گیری مجدد در روز چهارشنبه هفته آینده برای وضعیت کنترل و محدودیت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: برای ادامه تعطیلی ها اعلام شد که مشاغل پرخطر می‌توانند فعالیت خود را به شرط رعایت دقیق دستورالعمل‌ها شروع کنند.

وی به تشدید کنترل بر روی رستوران‌ها، مطب پزشکان و دیگر مکان‌های پرتجمع تاکید کرد و گفت: در این مدت همچنان پارکها و بوستان‌ها در اصفهان، تعطیل و تردد ممنوع است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان ترافیک شاهین شهر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لایحه دو فوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نام «استاد فروغی» به درخواست مدیریت این دانشگاه و مصوب شدن این مورد در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای ششم اصفهان، این اقدام امروز (چهارشنبه) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در آیین تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار اقدامی موثر برای جامعه است و با برگزاری چنین برنامه هایی ضمن قدردانی از کسانی که سال‌ها عمر خود را صرف خدمت صادقانه به مردم می‌کنند، روحیه خدمت‌گذاری و تلاش مجاهدانه را در دل جامعه می‌توان بیش از پیش زنده نگه داشت.

وی افزود: با توجه به لایحه دو فوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نام «استاد فروغی» به درخواست مدیریت این دانشگاه و مصوب شدن این مورد در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای ششم اصفهان در روز نهم اردیبهشت، این اقدام امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ همزمان با گرامیداشت روز و مقام معلم طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: به پاسداشت خدمات ارزنده دکتر احمدعلی فروغی ابری در سالیان متمادی و تاسیس دانشگاه آزاد خوراسگان، بلوار ورودی شمالی دانشگاه آزاد که به بلوار امام‌رضا (ع)، (مقابل کارخانه قند اصفهان) منتهی می‌شود، به نام بنیان‌گذار دانشگاه نام‌گذاری شد.

نظری‌پور تصریح کرد: توجه به جایگاه ویژه معلمان و اساتید، باید به هر طریق از زحمات این بزرگواران قدردانی کرد، چراکه این نوع اقدامات برای پاسداشت چهره های ماندگار علمی و فرهیختگان شهر بسیار موثر و ماندگار است.

به گزارش ایمنا، احمد علی فروغی ابَری متولد سال ۱۳۲۰ در اصفهان در سال ۱۳۶۶ شمسی بر اساس پیشنهاد مسئولین و مقامات استان به تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اقدام کرد و خود او عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای این دانشگاه بود و ۲۹ سال به عنوان با سابقه‌ترین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدمت نمود. او به عنوان چهره ماندگار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی معرفی شده است.

کد خبر 749607

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی