Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه گفت: برخی دستگاه های استان در بحران ها خط مقدم بودند از جمله فرمانداری ثلاث که کارکنان آن هنوز در کانکس ها به مردم خدمت ارائه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , هوشنگ بازوند در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد،اظهار داشت: استانداری کرمانشاه رتبه اول ارزیابی عملکرد وزارت کشور را در میان ۳۱ استان کشور به دست آورد که حاصل تلاش تمام دستگاه های اجرایی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: برخی دستگاه های استان در بحران ها خط مقدم بودند و سختی های بسیاری را متحمل شدند اما در عین حال متواضعانه کارهای خود را انجام دادند اما مشکلات خودشان باقی ماند از جمله فرمانداری ثلاث که کارکنان آن هنوز در کانکس ها به مردم خدمت ارائه می دهند.

مدیر ارشد استان با اشاره به وضعیت کرونایی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شرایط استان از نظر شیوع کرونا بسیار بد است و این انتظار وجود دارد که مدیران دستگاه های اجرایی سلامت مردم را به عنوان یک اولویت کاری بدانند و هر اقدامی را که در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا می توانند انجام دهند.

بازوند خاطر نشان کرد: ۴۶ درصد پروتکل های بهداشتی در ادارات استان رعایت می شود که این میزان از میانگین کشوری پایین تر است.

وی تصریح کرد: گروه هایی از طرف استانداری به منظور بررسی پروتکل های بهداشتی به ادارات مراجعه خواهند کرد و اگر پروتکل ها در آن دستگاه رعایت نشود، مدیرکل باید پاسخگو باشد.

بازوند گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا به مراجعانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند نباید خدمات ارائه شود و مدیران دستگاه های استان موظف به اجرای این مهم و برخورد با نقض کنندگان هستند چرا که ممکن است مراجعه کننده ناقل کرونا باشد و مانند یک بمب کل آن اداره را آلوده کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی تصریح کرد: دولت در حال حاضر با توجه به تحریم ها و کرونا شرایط سختی دارد و مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به فروش اموال و دارایی های منجمدی که دارند، مولدسازی کنند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: استانداری کرمانشاه در راستای فروش اموال مازاد به عنوان اولین دستگاه عمل کرد و پیشقدم بود تا سایر دستگاه ها نیز نسبت به عملی کردن این مهم اقدام کنند.

بازوند ادامه داد: برخی مدیران نمی خواهند اموال مازادشان را به فروش برسانند که نباید اینگونه باشد و مدیران منتظر استفاده از منابع فروش اموال سایر دستگاه ها نباشند.

مدیر ارشد استان گفت: برخی دستگاه ها مشکلات جدی در زمینه مالی دارند و این مهم مشکلاتی را برای سازمان برنامه و بودجه به وجود آورده است که باید پول حاصل از فروش در اختیار آنها قرار گیرد.

بازوند با اشاره به اینکه ۱۵۶ میلیارد تومان نقدینگی در خزانه داریم که رقم بسیار بالایی است و باید هر چه سریعتر جذب شود، تصریح کرد: ۷۵ میلیارد تومان این مبلغ مربوط به بحران است که باید با هماهنگی هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۵۶ میلیارد تومان تخصیص نقدینگی استانی داریم، ادامه داد: علت جذب نشدن این مبلغ را نمی دانم که باید مدیران استانی نسبت به جذب آن هتمام ویژه داشته باشند.

مدیر ارشد استان افزود: ۲۴ میلیارد تومان پول خزانه در استان داریم که رقم بسیار بالایی است و لذا در راستای جذب نقدینگی ها کمیته ای در استان تشکیل شود که هر چه سریعتر نسبت به جذب این پول ها اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: باید از فرصت ها استفاده کرد و اینکه بتوانیم طلب پیمانکاران را از طریق بانکی و مالیاتی متعادل کنیم بسیار خوب است.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار میلیارد تومان ماده تحت عنوان تعادل برای اجرای مالیاتی و ۳۰ هزار میلیارد تومان هم برای بانک داریم، خاطر نشان کرد: جلساتی را معاون عمرانی استاندار به صورت هفتگی به منظور پیگیری این مهم برگزار کند و بنا را به جذب ۶ تا هفت درصد این میزان برای استان  قرار دهند که فرصت بسیار خوبی است.

بازوند گفت: دستگاه های اجرایی که مشمول این موضوع می شوند و پیمانکاری بتوانند کار کنند و دستگاه اجرایی اقدام نکند به عنوان نقطه ضعف مدیر تلقی خواهد شد.

وی از مدیران دستگاه ها خواست تا اطلاعات مورد نیازشان در زمینه جذب این پول را به روز کنند.

مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: این پول سهمیه استانی ندارد و هر استانی بتواند بیشتر و زودتر جذب خواهد کرد.

 

۸۰ درصد مبلغ فروش اموال مازاد هر دستگاه به خودش احتصاص می یابد

حبیب اله وفایی عصر امروز پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به کسب مقام برتر استانداری کرمانشاه در ارزیابی عملکرد وزارت کشور در میان ۳۱ استان کشور اظهار داشت: این مهم با تلاش همه دستگاه های استان محقق شده است که از همه آنها قدردانی می کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: براساس قانون بودجه سال ۹۹ دستگاه های اجرایی می توانند نسبت به فروش اموال مازاد منقول و غیرمنقول خود اقدام و در کمیته مولد سازی مطرح کنند و سپس نتیجه آن به وزارت اقتصاد و دارایی منعکس شود.

وی خاطر نشان کرد: عایدی حاصل از این فروش خرج امورات خود استان در دو بخش هزینه ای و عمرانی خواهد شد.

وفایی ادامه داد: ۸۰ درصد مبلغ فروش اموال مازاد هر دستگاه به خودش اختصاص می یابد و ۲۰ درصد این میزان نیز به دستگاه هایی اختصاص خواهد داشت که امکان هیچ فروشی ندارند که برای دریافت این کمک حتما باید استعلام صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: سقف اعتباری استان در مجموع ۱۸۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۰ درصد آن یعنی ۱۷۶ میلیارد تومان به اعتبارات هزینه ای تخصیص داده شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: دو دستگاه استانداری و جهاد کشاورزی در استان فروش اموال مازاد داشتند.

وی ادامه داد: استانداری کرمانشاه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت که ۵ میلیارد و  ۲۰۰ میلیون تومان آن واریز و تحویل وزارت اقتصاد و دارایی از طریق خزانه داری شده است.

 

۶ میلیارد تومان بدهی به بازنشستگان داریم

افشین کریمی عصر امروز پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه با اشاره به فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: تقاضا داریم دستگاه هایی که مشارکتی در فروش اموال ندارند در اختصاص هزینه ها از این محل نیز سهمی نداشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به مقاومت برخی دستگاه ها برای فروش اموال مازاد تصریح کرد: برای استان کرمانشاه ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه پیش بینی شده است که هنوز در اول راه قرار داریم و دستگاه های مختلف می توانند اموال مازاد خود را به کمیته مولدسازی معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به محدودیت دولت بیان داشت: دولت هیچ منبعی برای تامین سایر دستگاه ها غیر از فروش اموال نگذاشته است و این انتظار می رود تا دستگاه های اجرایی در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

کریمی خاطر نشان کرد: در زمینه فروش اموال مازاد استانداری کرمانشاه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰،  صنعت، معدن و تجارت استان ۱۰ میلیارد تومان و جهاد کشاورزی نیز ۳ میلیارد تومان فروش داشته اند.

وی با تاکید بر لزوم بالا رفتن فروش اموال مازاد دستگاه ها خاطر نشان کرد: در اسرع وقت ۵۰ درصد باقی مانده فروش استانداری هم وارد چرخه خواهیم کرد.

کریمی بیان داشت: در حال حاضر ۶ میلیارد تومان بدهی به بازنشستگان داریم که اگر مرخصی های باقی مانده و ... هم به این مبلغ اضافه کنیم رقم بالایی خواهد بود که انتظار داریم مبلغ فروش اموال مازاد استانداری به خود این دستگاه به صورت کامل اختصاص یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه استاندار کرمانشاه دستگاه های اجرایی فروش اموال مازاد مدیران دستگاه ها دستگاه های استان مدیر ارشد استان استان کرمانشاه برخی دستگاه ها میلیارد تومان خاطر نشان فروش اموال برنامه ریزی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است

ایسنا/کرمانشاه رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان طی امروز(شنبه، پانزدهم اردیبهشت) خبر داد.

علیرضا برشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعی حضرت امام جعفر صادق(ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا(یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند