Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:33:04 GMT

طرز تهیه پاستا سوسیس اسپایسی با پنیر رومانو

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۴۶۰۹

طرز تهیه پاستا سوسیس اسپایسی با پنیر رومانو

ما در اینجا طرز تهیه پاستا سوسیس اسپایسی با پنیر رومانو را به شما آموزش می‌دهیم.

ترکیب سوسیس دودی، خامه و پنیر رومانو این غذای خوشمزه‌ را هوس برانگیز‌تر می‌کند. در تهیه این غذا می‌توانید از پنیرهای مختلفی استفاده کنید، اما پنیر رومانو همان پنیری ا‌‌ست که خوشمزگی این غذای مهیج را دوچندان می‌کند.

شما می‌توانید این غذای خوشمزه را در کمتر از ۴۵ دقیقه آماده کرده و از خوردن آن در وعده ناهار یا شام لذت ببرید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاستا سوسیس را می‌توانید در مهمانی‌ها هم سرو کرده و با طعم بسیار عالی آن، مهمانانتان را هیجان زده کنید. پاستا سوسیس حاوی ۱۱۰ کالری، ۳.۵ گرم چربی، ۵ گرم پروتئین و ۱۷ گرم کربوهیدرات است.

در ادامه همراه ما باشید تا طرز تهیه پاستا سوسیس اسپایسی با پنیر رومانو را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم سیر    دو حبه روغن زیتون    یک قاشق غذاخوری پیاز متوسط    دو عدد عصاره مرغ    یک عدد رب گوجه فرنگی    چهار قاشق غذاخوری پاستا پنه   ۲۵۰ گرم خامه پر چرب   نصف پیمانه پنیر رومانو    یک پیمانه پیازچه    یک سوم پیمانه نمک و فلفل   به مقدار لازم طرز تهیه

مرحله اول

ابتدا یک قابلمه را پر از آب کرده و روی اجاق بگذارید. در آن کمی نمک و روغن بریزید. مقدار نمک به سلیقه شما بستگی دارد. زمانی که آب جوش آمد، پاسته پنه را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه در آب جوش بماند تا نرم شود. سپس آن را آب آبکش کنید.

مرحله دوم

یک ماهیتابه روی اجاق با حرارت متوسط قرار داده و روغن زیتون در آن بریزید تا کمی داغ شود. سوسیس دودی را حلقه حلقه و پیاز را هم ریز خرد کنید. پیاز و سوسیس را داخل ماهیتابه بریزید و اجازه دهید ۴ دقیقه یا تا زمانی که به رنگ قهوه‌ای طلایی درآید روی حرارت بماند. سیر را له کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. حدود یک دقیقه آن را تفت دهید تا عطر سیر درآید.

مرحله سوم

پس از تهیه عصاره مرغ، آن را در دو لیوان آب گرم حل کنید. سپس آن را به همراه پاستا پخته شده، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل به مقدار دلخواه به مواد داخل ماهیتابه اضافه کرده و خوب هم بزنید. مقدار نمک و فلفل به سلیقه شما بستگی دارد و می‌توانید آن‌ها را کم یا زیاد کنید. اجازه دهید به جوش بیاید، سپس در ماهیتابه را گذاشته و زیر شعله را کم کنید و اجازه دهید مواد به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه روی حرارت بماند. سپس ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم

پیازچه را ریز خرد کرده و به محتویات ماهیتابه اضافه کنید. پنیر رومانو را هم رنده کرده و نصف بیشتر آن را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید. باقیمانده پنیر رومانو را هم روی پاستا سوسیس بریزید.

مرحله پنجم

مواد پاستا را به ظرف مخصوص فر منتقل کنید. فر را روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرده و اجازه دهید پاستا سوسیس به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه در فر بماند تا پنیر آب شود و روی آن طلایی شود. پاستای شما حاضر است می‌توانید روی آن را با چند برگ ریحان و چند گوجه گیلاسی تزیین و سرو کنید.

نکات

اگر دوست دارید پاستا سوسیس طعم تندی داشته باشد، می‌توانید مقداری پودر چیلی به آن اضافه کنید.
به جای پنیر رومانو می‌توانید از پنیر پارمسان استفاده کنید.
اگر از خامه پاستوریزه استفاده می‌کنید، حتما آب آن را بگیرید.
می‌توانید با استفاده از دستور تهیه آب مرغ آن را در خانه برای این غذا تهیه کنید.

 

منبع: کاله

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسپایسی طرز تهیه پاستا آشپزی سبک زندگی پارسی خبر اجازه دهید اضافه کنید طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل در مسقط برای سه روز

می‌خواهیم امروز یک سفر متفاوت به عمان را تجربه کنیم. این تفاوت زمانی برای شما چشم‌نوازی خواهد کرد که بدانید قرار است مهمان مسقطی‌ها شوید. یک شهر زیبای توریستی در عمان که حسابی قرار است شمارا شگفت‌زده کند. قبل از اینکه با شما از رزرو هتل در مسقط بگویم دور از لطف نیست که بدانید این شهر پایتخت کشور عمان است و یکی از بزرگ‌ شهرهای عمان محسوب می‌شود.

از سوی دیگر باید اشاره شود که مسقط تقریباً ۹۰۰ سال پیش بنال شده است و همین امر آن را بسیار تماشایی کرده است. این شهر در موقعیت جغرافیایی مطلوبی واقع‌شده است و آن را برای توریست‌ها و گردشگران بسیار جذاب کرده است. پس با ما همراه باشید تا بعد از آشنایی با این شهر زیبا برای اقامت در آن شمارا بیشتر راهنمایی کنیم.

مسقط را چقدر می‌شناسید؟

مسقط یکی از شهرهای مطرح حاشیه خلیج‌فارس است و مردمان آن هنوز فرهنگ و حال و هوای سنتی زندگی خود را با پیشرفت بی‌نظیر عمان حفظ کرده‌اند. مردمان این شهر به زبان عربی صحبت می‌کنند و اکثر آن‌ها مسلمانان اباضیه هستند. همین امر هم نشان‌های بسیاری از حضور دین و اسلام را در این شهر به تصویر کشیده است. شاید از خود بپرسید که دلیل پیشنهاد ما برای رزرو هتل در مسقط چیست؟ باید به شما بگویم که این شهر بزرگ نسبت به سایر شهرها مانند دبی و دوحه ظاهر سنتی‌تری دارد که برای ایرانی‌ها تماشایی‌تر است. شما با حضور در این شهر می‌توانید تجربه رفتن به کویر و اقامت در چادرهای سنتی را در لیست خاطرات خود به ثبت برسانید. یا اینکه به وادی‌هایی مانند وادی بنی خالد سر بزنید که برخلاف تصور عموم مردم، جای سرسبز و زیبایی است. در شهر هم‌مکان‌های مانند مسجد سلطان قابوس، کاخ العالم و سالن اپرای سلطنتی چشم‌انتظار شما است. پس برای سفر به این شهر زیبا و اقامت در یک هتل لوکس و متمایز ما را تا پایان همراهی کنید.

آشنای با هتل‌های مطرح مسقط

یکی از موارد اصلی که بعد از خرید بلیط باید به آن برای هر مسافرتی فکر شود اقامت گاهی است که قرار است در آن حضور پیدا کنید. بر همین اساس برای رزرو هتل در مسقط اولین کار شناخت هتل‌های مطرح در سطح شهر است برای این منظور در ادامه همراه ما باشید.

هتل کمپینسکی

لوکس نشین ها می توانند به قلب جدید مسقط سری بزنند و در هتل کمپینسکی پنج ستاره اقامت متفاوتی را تجربه کنند. این هتل ۳۱۰ اتاق و سوئیت دارد که در تمام آن‌ها تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، کمد مخصوص لباس با یک حمام شخصی و سایر امکانات دیگر فراهم‌شده است. در اتاق‌های اصلی هتل هم می‌توانید شاهد یک بالکن باشید. این هتل در موقعیت مطلوبی از شهر واقع‌شده است و مسیرهای دسترسی به مکان‌های تاریخی و توریستی را در زمانی برای شما فراهم کرده است. در این هتل رستوران، سالن بولینگ اختصاصی و مرکز تفریحی،‌ مرکز تناسب‌اندام و اسپا است. سالنی برای ملاقات‌های رسمی، کنفرانس‌ها، برگزاری مراسم ازدواج هم در نظر گرفته‌شده است. برای رزرو هتل بدون شک پیشنهاد اول ما این هتل از که از سوی توریست‌ها امتیاز نه از ده را به دست آورده است.

هتل کورال

این هتل دارای آشپزخانه‌های کوچک در هر اتاق است که در آن مایکروفر،‌ کتری و یخچال برای شما در نظر گرفته‌شده است. این امر در هزینه‌های مصرفی شما در طول سفر بسیار صرفه‌جویی خواهد کرد. هتل چهار ستاره کورال یک بوفه برای صبحانه هم دارد که هرروز صبح به شکلی لذت‌بخش چیده می‌شود. حمام با سشوار، سالن تناسب‌اندام، اتاق ماساژ، اتاق‌های ایروبیک و استخری در پشت‌بام هم از دیگر خدماتت ارائه‌شده در این هتل محسوب می‌شود. شما می‌توانید با حضور در این هتل نزدیکی به مکان‌های تماشایی شهر را هم تجربه کنید.

هتل البوستان پالاس

هتلی پنج ستاره که شهرت جهانی دارد و در برابر کوه‌های الحجر واقع شده است و نمایی بسیار متفاوت را برای شما به تصویر می‌کشد. این هتل در یک کیلومتری ساحل اختصاصی مسقط قرار دارد و به‌تازگی بازسازی‌شده است. هتل ۱۷ طبقه است و ۲۵۰ اتاق را با هر سلیقه‌ای به تصویر کشیده است. در تمام اتاق‌ها کتری برقی،‌ مینی بار و تلویزیون صفحه قرار داده شده است. برای کودکان نیز برنامه‌های تدارک دیده‌شده است. شما هم می‌توانید به غواصی،‌ فوتبال ساحلی، تنیس روی میز،‌ یا کارهای هنری مشغول شوید و حسابی خود را سرگرم کنید. سه رستوران برای پذیرایی از شما در نظر گرفته‌شده که از ماهی و غذایی دریایی تا انواع غذاهای چینی را سرو می‌کند.

کلام آخر در مورد اقامت در مسقط

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید مسقط شهر سنتی عمان محسوب می‌شود. همین امر هم سبب شده است که سالانه توریست‌ها و گردشگران بسیاری برای بازدید از این شهر زیبا به آن سفر کنند. برای این منظور هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری برای مسافران پیش‌بینی‌شده است. در طول مقاله به تعدادی از آن‌ها اشاره داشتیم که شما متناسب با بودجه‌ای که در اختیاردارید از هتل‌های پنج ستاره تا اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت را می‌توانید برای خود در نظر داشته باشید. بسته به هزینه پرداختی شما کیفیت خدمات هم تفاوت پیدا می‌کند. امید است مطالب پیش رو راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه داده باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی