Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، ماموران کلانتری 13 قدس آبادان با توجه به افزایش سرقت لوازم داخل خودرو تحقیقات پلیسی را به صورت ویژه آغاز کردند و ردیابی های پلیسی کلید زده شد.

ماموران در ابتدا به سراغ دوربین های مداربسته رفته و در بررسی فیلم های ضبط شده تصویر یکی از سارقان حرفه ای را به دست آوردند و و پس از هماهنگی با مقام قضایی مته در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق جوان پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به سرقت لوازم داخل خودرو در آبادان اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حوادث سرقت فیلم اخبار حوادث دوربین عکس سارق آبادان لوازم داخل خودرو عکس ایران کرونا فیلم مرد زن قتل ساعت بیمارستان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد