Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:17:50 GMT

یک انگلیسی رئیس موقت فدراسیون وزنه‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۴۷۷۵

یک انگلیسی رئیس موقت فدراسیون وزنه‌برداری شد

تنها ۲ روز بعد از انتخاب یک مقام تایلندی برای ریاست موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، وی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، به نظر می‌رسد بحران در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ادامه دارد. بعد از انتشار اسنادی از فساد تاماش آیان از یک شبکه آلمانی، اورسلا پاپاندریا به عنوان رئیس موقت معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از گذشت چند ماه در حالی که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده بود از روند فعالیت این مقام آمریکایی راضی است اما روز سه‌شنبه به طور ناگهانی اعضای هیات رئیسه وی را برکنار و اینتارات تایلندی را به عنوان رئیس موقت معرفی کردند. این موضوع در حالی رخ داده که تایلند به دلیل دوپینگ از حضور در المپیک محروم است که این اتفاق باعث خشم جامعه وزنه‌برداری شد.


امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مقام تایلندی بعد از ۲ روز داوطلبانه کنار رفته و مایک ایرانی پزشک انگلیسی چهارمین مدیر فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) در کمتر از ۹ ماه است.


روز گذشته فدراسیون وزنه‌برداری انگلیس از ایرانی خواسته تا به دلیل اتفاقات اخیر از سمت خود استعفا کند.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد