Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری رقابت های قهرمانی بزرگسالان سال ۲۰۲۰ جهان در روزهای ۲۲ لغایت ۳۰ آذر ماه سال جاری و به میزبانی شهر بلگراد بلافاصله جلسه رئیس فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار شد و غلامرضا محمدی ۲۹ آزادکار را جهت حضور در این مسابقات، به اردو دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برگزاری رقابت های جهانی امسال گفت: با توجه به این که قرار بود چند تورنمنت در آبانماه برگزار شود و ابراز تمایل بسیاری از کشورهای صاحب نام دنیا، حدس می زدم رقابت های جهانی امسال نیز برگزار شود، به همین دلیل از نظر ذهنی آماده بودم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان درباره شرایط برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: از تمام کشتی گیران دعوت شده به اردو، کادر فنی و سایر نفرات مورد نیاز، تست کرونا گرفته شده و در صورت سلامت کامل در اردو که به صورت کاملاً قرنطینه برگزار می شود حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: درست است کشتی گیران برای حضور در رقابت های لیگ تا اندازه ای آمادگی خود را حفظ کردند اما باید قبول کرد مقداری از سایر رقبا عقب هستیم، ولی تلاش می کنیم در این مدت باقیمانده تا رقابت های جهانی آزادکاران را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رقابت های جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت جالب خدمه کشتی برای عبور از مقر دزدان دریایی (فیلم) نجات 16 خدمه کشتی باری در آب‌های چین

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین