Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر در ایالات متحده متهم کرد.

وی یاوه‌گویی‌های بی‌اساس خود درباره دخالت ایران در انتخابات آمریکا را تکرار کرد و گفت که به ایران هشدار می‌دهیم که این دخالت برای آنها بهای سنگینی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو ادامه داد که وظیفه من به عنوان وزیر خارجه این است که همه تلاش خود را به کار گیرم تا اطمینان یابم که کشورها به هیچ طریقی در حال انتشار اطلاعات مورد نظر خود در آمریکا نیستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا