Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش رنگِ پریده صورت دو باشگاه سرخابی پایتخت را می‌بیند یا فقط در حال بررسی چگونگی راه اندازی مؤسسات فرهنگی هنری در اروپاست و انتصاب دوست و رفقا؟

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این روزها وقتی می خواهیم از دو باشگاه سرخابی حرف بزنیم قفسه سینه مان به درد می آید از بس صدای غصه طرفداران این دو تیم را می شنویم، توییت هایشان را می خوانیم و در پیج های هواداری ضجه زدن هایشان را مرور می کنیم! به راستی هنوز هم می توان برای یاد کردن از این دو باشگاه با عنوان همیشگی "سرخابی"، رنگ زیبای سرخابی را در ذهن تصور کرد یا تصویری خاکستری و رنگ پریده؟

انبوه بدهی های ارزی، جدا شدن ستاره ها، وضعیت نابسامان کادر فنی، وعده های توخالی و پوچ، نبود زمین مطلوب برای تمرین، نداشتن مدیرعامل، هراس از عدم بازگشت ستاره های خارجی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و بسیاری دیگر از مشکلات اینچنینی در رده های پایه و پیشکسوتان به اضافه بدهی های داخلی به بازیکنان و مربیانی که یا از روی حجب و حیا و یا بی حوصلگی پیگیر مطالبات شان نیستند، همه و همه اوضاع استقلال و پرسپولیس را به بدترین شرایط همه سالهای اخیر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناصر ابراهیمی در گفت و گو با دانشجو، معتقد بود این همه تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه به دلیل بی قانونی در رأس و مجمع دو باشگاه است. وی گفت: «طی این 41 سال 21 مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس تغییر کرده و 19 مدیرعامل در استقلال که نشان دهنده بی ثباتی و تصمیمات خلق الساعه رؤسای مجامع هر دو باشگاه است که همواره یک نفر بوده است». منظورِ پیشکسوت پرسپولیس رؤسای اسبق سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش سالهای اخیر است که ریاست مجمع هر دو باشگاه را برعهده داشته اند. اتفاقی غیرقانونی که از ریشه در قاموس فوتبال حرفه ای نمی گنجد که دو باشگاه در یک تورنمنت با یک رییس مشترک حضور پیدا کنند! چرا گرشاسبی، افتخاری، انصاری فر، فتحی، عرب، سعادتمند و خیلی های دیگر پس از خروج از اتاق خرابه مدیریت دو تیم سرخابی بازخواست نشدند؟

از اینها گذشته کاسه صبر مردم است که این روزها لبریز شده و دیگر طاقت تب و لرزهای هر روزه باشگاه محبوب شان را ندارند. اسماعیل حلالی در تازه ترین اظهاراتش گفت: «عده ای در این کشور طرفدار پرسپولیس هستند که در وضعیت معیشتی نابسامان و اوضاع بد اقتصادی حاکم بر مملکت حاضرند اندک پس اندازشان را برای پرداخت بدهی باشگاه به برانکو روی هم بگذارند تا پنجره پرسپولیس باز شود». در چنین وضعیتی کیست که صدای این مردم را بشنود؟ صدای آنهایی که با لباس آبی و سرخ بر تن‎هاشان روبروی ساختمان خانه ملت جمع شدند. آنهایی که کفش هایشان از طی مسیر باشگاه و وزارت ورزش پاره شد و در نهایت دست به دامان نمایندگان شان شدند. اینکه وزیر ورزش صدای شان را لااقل از این طریق بشنود! وزیری که به تازگی ادعا کرده استقلال بهترین نتایج تاریخش را در همین 4 سال کسب کرده است! رفتاری که به نظر می رسد به نوعی طعنه ای برای تخریب هواداران استقلال مطرح می شود!

هادی طباطبایی نیز در گفت و گو با دانشجو، درباره حضورش در مجلس و دیدار با تعدادی از نمایندگان گفت: «در این جلسه همه فقط حرف زدند و کسی پلنی برای رفع مشکل نداشت و این تأسف بار است. تنها بخش خوب ماجرا این بود که حرفهای استقلالی ها به گوش نمایندگان مجلس رسید و اگر اهالی خانه ملت بخواهند می توانند با ابزاری مانند استیضاح وزیر ورزش را متوجه اشتباهاتش بکنند». مجلس هم به جای هواداری از یک تیم و قول دادن به هواداران، وظیفه اصلی اش یعنی سوال و جواب از وزیر را انجام بدهد.

در این اوضاع نگاهی سطحی به وضعیت استقلال مشخص می کند این باشگاه مدیرعامل ندارد که تازه مانند پرسپولیس شده است. این تیم تازه سرمربی دار شده در حالی که هنوز نتوانسته بازیکنان جدیدش را ثبت قرارداد کند! بدهی هایش به شفر دست و پای این تیم را بسته و در حالی که لیگ از اوایل آبان ماه استارت می خورد استقلال هنوز یک هفته کامل تمرین نکرده است! بازگشت دیاباته و میلیچ دو بازیکن اصلی تیمش هنوز روی هوا و وضعیتشان نامشخص است!

در طرف دیگر پرسپولیسی ها هستند که مدام بازیکنان شان را یا در حال جدایی یا در سودای آن از تیم می بینند! بدهی به برانکو پنجره تیم را بسته و مشکلات مالی، یکی یکی کمر تیم را خم تر می کند. اینها شرح حالی مختصر از دو باشگاهی بود که یکی قهرمان و دیگری نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر شده اند. یکی تا فینال جام حذفی پیش رفت و حذف شد و دیگری همین الان یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان آسیاست. دو تیمی که باید در اوج آرامش برنامه های شان را پیش ببرند، می بینند طرفداران شان در روزهای موج سوم کرونا دست از جان و کار و دغدغه های ریالی و روزمره شان شُسته، راهی مجلس شورای اسلامی می شوند و دنبال فریادرس می گردند تا پرچم تیم محبوب شان بر زمین نیافتد و زیر پا لگدمال نشود!

حرف آخر اینکه؛ آقای رییس جمهور، نمایندگان مجلس، مسئولان ذیربط، مبادا دیر شود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس سلطانی فر ناصر ابراهیمی هادی طباطبایی دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه او در ابتدا درباره این بدهی گفت: مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899490

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی