Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:50:36 GMT

هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی آماده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۵۳۰۲

هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی آماده افتتاح شد

سیدعبدالمجید نژادصفوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، ۶۹۶ واحد مسکن مهر در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در اسفراین آماده بهره برداری و تحویل به مالکان است.

وی با اشاره به اینکه در این استان تکمیل هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در دست اقدام است گفت: ۸۰۵  واحد در بجنورد، ۵۵۸ واحد در شیروان و ۱۵۲ واحد در اسفراین باقی مانده است که از این تعداد ۷۴۸ واحد تا آبان ماه امسال قابل تحویل است و ۴۰۳ واحد تا اسفند ماه و ۲۵۶ واحد تا سال ۱۴۰۰ تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در باره اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در استان اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی چهار پروژه در شهرهای بجنورد و شیروان در دستور کار قرار گرفت که آسفالت محله صادقیه و باقرخان به بهره برداری رسید و ساخت سوله ورزشی باقرخان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد، گود ورزشی جوادیه در بجنورد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و بهسازی معابر در شیروان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اقدام است.

وی در باره پروژه توانمندسازی گفت: در این زمینه سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در دست اجرا است که شامل ۲ مورد پایان نامه، ۱۶ ساعت آموزش در جهاد دانشگاهی و ۳۶۵ ساعت آموزش نیز در فنی و حرفه ای استان است.

نژادصفوی گفت: در خصوص تخفیفات بافت فرسوده ۷۴ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و تاکنون ۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ۳۹ نفر متقاضی در قالب ۱۹۰ واحد به میزان هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند البته سهمیه استان ۳۷۰ مورد است. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این تسهیلات با نرخ دوران مشارکت ۹ درصد و بازپرداخت اقساط ۱۸ درصد پرداخت می شود.

وی در باره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: برنامه استان در این زمینه ساخت سه هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح هشت هزار و ۸۰  نفر ثبت نام کردند، ۲ هزار و ۱۳۷ نفر حائز شرایط شده و هزار و ۵۳۱ نفر مورد تایید قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تاکنون هزار و ۵۰۵ نفر نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده و ۵۰۳  نفر نسبت به واریز وجه مربوط به آورده اولیه اقدام کرده اند و همچنین پنج هزار و ۵۰۴ واحد تخصیص زمین انجام شده است.

نژادصفوی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است گفت: در بررسی های صورت گرفته، خراسان شمالی در تامین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور رتبه برتر را کسب کرده است. 

وی در باره علت عدم اسقبال مردم به طرح اقدام ملی مسکن گفت: نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و قطعی نبودن قیمت تمام شده احتمالا از دلایل عدم تکمیل واریزی وجه توسط متقاضیان تایید شده است که با شروع عملیات اجرایی و جدیت اعتماد بیشتر عزیزان متقاضی شاهد رشد و اشتغال متقاضیان خواهیم بود .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در بجنورد در شهرک فرهنگیان در آینده نزدیک توسط مقامات کشوری از طریق ویدئو کنفرانس کلنگ زنی خواهد شد.

برچسب‌ها بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی مسکن بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی مسکن اخبار کنکور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز جمعه ۷ اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸ هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، گفت: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار آغاز، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

عزم دولت سیزدهم در حل مشکل مسکن جدی است

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد. وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است