Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ راس ساعت ۲۰ پنجشنبه به وقت محلی (سه و نیم بامداد جمعه به وقت تهران) از میامی در صفحه شبکه تلویزیونی ان بی سی ظاهر شد و همزمان، جو بایدن رقیب دموکرات و سرسخت او از فیلادلفیا از طریق شبکه خبری ای بی سی به سوال های رای دهندگان پاسخ گفت.

مناظره نخست ترامپ و بایدن دو هفته پیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود که به خاطر ابتلای ترامپ به بیماری کووید ۱۹، مناظره دوم به صورت مجازی بین دو نامزد برگزار شود اما واکنش عجیب ترامپ مانع از آن شد. ترامپ پایش را در یک کفش کرده بود که مناظره دوم باید حضوری باشد یا اینکه اصلا برگزار نشود. شاید او خوب می دانست که مناظره حضوری به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر نیست و او احتمالا قصد داشته با این ترفند، عملا از مخمصه مناظره دوم با بایدن فرار کند چرا که طبق نظرسنجی ها و به اذعان بسیاری از رسانه های آمریکا، او مناظره اول را سخت به رقیب دموکرات و با تجربه اش باخته بود.

سوال ها در گفت و گوی تلویزیونی ترامپ و بایدن با مردم متنوع بود. از کرونا و مدیریت دولت ترامپ در مهار این ویروس گرفته تا سیاست خارجی و سیاهپوستان و ....

ترامپ به طعنه گفت:دوست داشتم امشب خودم پای تلویزیون بنشینم و برنامه بایدن را تماشا کنم و ببینم او چطور از پس این برنامه بر می اید. 

رئیس جمهوری آمریکا غر می زد که وقتی همین شبکه تلویزیونی ان بی سی (که میزبان ترامپ بود) در برنامه قبلی میزبان بایدن بود، سوال هایی از او کرد که حتی یک کودک هم می توانست پاسخ دهد.

در گفت و گوی تلویزیونی بامداد امروز، سوالات ابتدایی از ترامپ با ابتلای خودش به کرونا شروع شد.


او درباره آزمایش کرونای خود و آخرین آزمایش منفی ضد و نقیض صحبت کرد و از آن اظهار بی اطلاعی کرد.
مجری برنامه به شدت بر سوال‌ها و حواشی آن مسلط بود و اجازه نمی‌داد ترامپ یکه‌تازی کند و به موقع تناقض‌های او را برملا می‌ساخت.
عصبانیت ترامپ که با سوالات کرونایی شروع شده بود در هنگام سوالی درباره سفیدبرترپندارها به اوج رسید و بایدن را به جناح چپ منتسب کرد.
وی چندبار خطاب به مجری گفت چرا از بایدن درباره تقبیح آنتیفا (جنبش جناح چپِ ضد فاشیستی در آمریکا)سوال نمی‌کنید؟
ترامپ تناقض‌گویی دیگری درباره کروه کیو اِنان(QAnon یک تئوری توطئه راست تندرو) داشت؛ در حالی که به کرات گفت آنها را نمی‌شناسد اما مدعی شد موافق نظر آنها در مخالفت با تجاوز جنسی به کودکان است.
وی همچون گذشته سعی داشت با شلوغ‌کاری به برخی سوالات پاسخ ندهد و فرصتی برای حمله به دموکرات‌ها فراهم سازد اما مجری برنامه با دخالت‌های سریع، اجازه این روش را به او نمی‌داد.
یکی از سوال‌کنندگان که از کادر درمانی بود از عدم بودجه کافی به کادر درمانی گلایه کرد در حالی که خود حامی ترامپ بود اما دختر جوانش هم در کنار او از رئیس جمهوری پرسید که برای رای دادن به بایدن ثبت نام کرده بود.
یکی از مهاجران که با سوال از  ترامپ مشخص شد اصالتا از روسیه و اوکراین هستند، اظهار کرد لبخند ترامپ را دوست دارد.
ترامپ برای رونق اقتصادی ار چهار سال آینده هیچ برنامه‌ای ارائه نکرد و تنها به این جمله اکتفا کرد که به سرعت رونق خواهد گرفت.

بایدن هم در گفت و گوی تلویزیونی خود، انتقاد از سوءمدیریت ترامپ برای مهار کرونا را شاه بیت حرفهایش قرار داد و گفت که ترامپ فرصت های زیادی را برای مقابله با شیوع کرونا از دست داده است.

بایدن در مناظره دو هفته پیش ، کاملا مسلط در مقابل ترامپ ظاهر ؛ چیزی که خیلی از مردم شاید انتظارش را نداشتند.

در آن مناظره، ترامپ برای اینکه تمرکز بایدن را به هم بریزد، بارها و بارها سعی کرد حرف های بایدن را قطع کند و بطور ناگهانی و بی مقدمه و بر خلاف مقررات توافق شده برای مناظره وسط حرف های ترامپ می پرید.

مجری بارها به ترامپ تذکر داد اما هیچ فایده ای نداشت و ترامپ که به مرد ناقض مقررات شهره است، در آن مناظره هم مقررات را زیرپا گذاشت.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ مناظره جو بایدن پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ مناظره جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ مناظره جو بایدن اخبار کنکور سوال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات