Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس این طرح علاوه بر ترمیم روشنایی مناطق شهری مسیر اتوبان تازه تاسیس مشگین‌شهر- اردبیل نیز به سیستم روشنایی مجهز می‌شود.

وی اضافه کرد: مطالعات این طرح تا ۲۰ آبان امسال آماده و پس ازآن عملیاتی خواهد شد.

فرماندار مشگین‌شهر افزود: علاوه بر تصمیم‌گیری جهت تامین اعتبار موردنیاز نیروگاه زمین گرمایی مقرر شد تا پایان دولت تدبیر و امید نخستین نیروگاه ۲۳۰ کیلوولتی مشگین‌شهر نیز راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین اعتبار موردنیاز جهت تبدیل سیم‌های مسی شبکه توزیع برق شهرستان به خودنگهدار و تحویل یک دستگاه بالابر ۱۲ متری و یک دستگاه جرثقیل  ۱۰ تنی را از جمله رهاورد سفر حائری معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی به مشگین‌شهر ذکر کرد.

او با بیان اینکه سفر معاون وزیر نیرو راه‌اندازی نیروگاه زمین‌گرمایی را تسریع کرد، افزود با راه‌اندازی نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر به عنوان نماد توانایی کارشناسان ایرانی زمینه ایجاد شهرک گردشگری و شهرک گیاهان گلخانه‌ای و صنایع مشابه در دامنه‌های سبلان فراهم می‌شود.

برچسب‌ها مشگین شهر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انرژی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انرژی برق مشگین شهر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انرژی برق اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/فارس معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در سال جاری، تعداد ۵ هزار سامانه خورشیدی در این استان با توان تولیدی ۲۵ هزار کیلو وات نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا جلایر امروز، ۱۱ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، تعداد۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و۵۷۵ ‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت ازسوی دولت را از جمله مزیت های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید۲۰ ساله داشته و با شست‌وشوی حداقل ماهی یکبار می توان بازدهی آنان را افزایش داد.

جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز اظهار کرد: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی