Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی اصولگرا در خصوص سفر اخیر نمایندگان به مشهد که به صورت خانوادگی اما تحت عنوان سفر فراکسیون محرومیت‌زدایی و با دعوت شهرداری مشهد انجام شد و واکنش‌هایی را در پی داشت، گفت: ببینید صرف بودجه بیت‌المال برای هر گونه استفاده شخصی اکیداً ممنوع است. خاطرتان هست در یکی از کشورهای اروپایی که اتفاقا اخیرا هم این موضوع اتفاق افتاده است، صرفاً به خاطر این‌که همسر نخست‌وزیر برای بعضی از خریدها از ماشین دولتی استفاده کرده بود، وی مجبور به عذرخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اتفاق نشان می‌دهد که چنین موضوعاتی در آن کشورها هم دارای اهمیت است که افراد و کسانی که از بودجه و امکانات دولتی استفاده می‌کنند، مانند نمایندگان مجلس به هیچ‌وجه برای خود و خانواده‌شان از بودجه بیت‌المال استفاده شخصی نداشته باشند.

ایمانی اظهار داشت: باید دقت و توجه زیادی به این مساله داشته باشیم چراکه بسیار مهم است و انحرافات هم از همین موارد آغاز می‌شود که مثلاً هزینه سفر خانواده‌شان پرداخت شود و بعد به‌تدریج اقدام به استفاده‌های دیگر کنند، در واقع آغاز انحراف از این‌جاست و باید روی این‌ها حساس بود.

وی افزود: این‌جا کار رسانه‌ها است که باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و عکس‌العمل نشان دهند که از بودجه بیت‌المال استفاده نشود.

این تحلیلگر اصولگرا در ادامه به مساله خودروهایی که خبر اختصاص آن به نمایندگان منتشر شد، اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله ماشین‌های نمایندگان مجلس هم که نمی‌دانم بالاخره به کجا رسید، اما از اقدامات نابه‌جای مجلس یازدهم بود که واقعاً باید این اقدام خود را پس بگیرد، اینکه نمایندگان مجلس بخواهند مدل خاصی از خودروها به آن‌ها اختصاص پیدا کند حتما مردم نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند و حساسیت دارند.

وی گفت: نمایندگان باید با خودروی شخصی خود به مجلس بیایند، چون محل کارشان است. مگر به یک کارمند اداره که محل کار او در یک وزارتخانه است، ماشین می‌دهند؟ نماینده مجلس هم به همین صورت. هیچ فرقی با آن‌ها نمی‌کند، او محل کارش مجلس است و آن یکی محل کارش فلان وزارتخانه، اگر در دوره‌های قبل به نمایندگان ماشین داده می‌شد هم اشتباه بود.

216216

کد خبر 1444008

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد