Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «لیونل مسی» می‌گوید که وی در حال حاضر و در برهه کنونی فوتبالش «کمتر به گل زدن» فکر می‌کند.

مرد آرژانتینی ۳۳ ساله با ۶۳۵ گل در ۷۳۴ بازی، برترین گلزن تاریخ آبی اناری‌ها بوده  و این در حالی است که وی در دوران ۱۶ ساله حضور در نیوکمپ، ۲۵۶ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

مسی در فصول اخیر به شکلی فزآینده در فراهم کردن پاس گل برای هم تیمی‌هایش مثمرثمر بود و فصل گذشته نیز رکودر بیشترین پاس گل را در یک فصل از لالیگا شکست  و ۲۱ پاس گل برای آبی اناری‌ها فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با نشریه گارگانتا پودروسا گفت: حالا دیگر چندان به گل زدن فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم تا جایی که می توانم در خدمت تیم باشم.

مسی همچنین با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی که در کشورش آرژانتین برای مقابله با آثار ویرانگر ناشی از پاندمی کرونا، در حال انجام است، اظهار داشت: در این پاندمی باید تمامی نیازهای اولیه همچون آب، غذا و برق را تامین کنیم.

مسی اوایل سال جاری در راستای کمک به مقابله با کرونا، در مجموع حدود یک میلیون یورو کمک کرد که مابین بیمارستان بارسلونا و تاسیسات پزشکی زادگاهش تقسیم شد.

وی افزود: باعث افتخارم است که می‌بینم مردم آرژانتین اینطور در فعالیت‌های اجتماعی سهیم می‌شوند؛ به ویژه در چنین شرایط سختی که با آن  دست و پنجه نرم می‌کنیم. نابرابری بزرگ‌ترین مشکل جامعه ما است و برای حل آن باید به یکدیگر کمک کنیم.

مسی همچنین گفت که هر جامی که بارسلونا در این فصل فتح کند، به همه افرادی که با کووید-۱۹ مبارزه می‌کنند، تقدیم خواهد شد.

مرد آرژانتینی در این باره گفت: جام‌هایی که امسال به دست آوریم باید به تمام آنهایی تقدیم شود که در این مسیر کمک و مشارکت می‌کنند.

مسی مسی در جریان سه بازی در فصل جاری یک گل زده است؛ او در پایان فصلی پرتنش که به درخواست وی برای جدایی از جمع آبی اناری‌ها منجر شد، حالا در خدمت تیم قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا لیونل مسی آرژانتین نیوکمپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لیونل مسی آرژانتین نیوکمپ ویروس کرونا لیونل مسی آرژانتین نیوکمپ اخبار کنکور پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!