Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری خراسان رضوی از تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه خبر داد و گفت: در دهه آخر ماه صفر تیم‌های بازرسی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت این استان مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر اظهار کرد: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدیدها و برخورد با متخلفین به خصوص در ایام تعطیل آخر ماه صفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور از آنجا که تردد هرگونه پلاک غیربومی خودروهای شخصی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار مشهد با همکاری و هماهنگی اداره کل امنیتی انتظامی و نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح روز پنجشنبه مورخ ۷/۲۴ اقدام می‌کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: فرمانداران این استان باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت علیه‌السلام تمهیدات لازم به منظور نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر برقرار و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های ابلاغی فراهم کنند.

جعفری ادامه داد: از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ مهر ماه فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و مترو در مشهد تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع بوده و فقط اقوام درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند برای انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی بیان کرد: کلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز شهادت مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مسدود خواهد بود.

جعفری ضمن اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع تلقی می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات قانونی را به منظور برخورد سختگیرانه با متخلفان انجام خواهد داد.

وی گفت: توزیع هرگونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیرین باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری مترو حسن جعفری استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری