Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عزیزی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: نعمت‌اله سینا اهل کشور افغانستان اولین دانشجوی غیرایرانی دانشگاه لرستان است که توانست پایان نامه خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی عمران با درجه عالی دفاع کند.

وی اظهار داشت: این پایان‌نامه به علت شیوع ویروس کرونا همچون بسیاری از پایان‌نامه‌های دیگر دانشجویی دانشگاه لرستان، به صورت برخط (آنلاین) و غیرحضوری دفاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی بیان کرد: اسفندماه ۹۸ و پس از شیوع بیماری کووید ۱۹ زیرساخت‌های لازم برای آموزش و دفاع غیرحضوری از پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان فراهم شده است.

سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان پذیرش شده است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی در این مرکز تحصیل می کنند.

برچسب‌ها دانشگاه لرستان پایان نامه دانشجویی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه لرستان پایان نامه دانشجویی لرستان دانشگاه لرستان پایان نامه دانشجویی لرستان اخبار کنکور دانشگاه لرستان پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد