Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حدیدی تلاش در جهت معرفی سیره نبوی را از اولویت‌های مسجد محمد مصطفی(ص) برشمرد و گفت: تهیه جهیزیه ۵۰ جوان در آستانه ازداوج، کمک های مومنانه به محرومان و ترویج سبک زندگی نبوی از جمله رویکردهای این خانه خدا است.

حجت الاسلام « حسین حدیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد محمد مصطفی(ص) واقع در هفت چنار، خیابان حسام الدین گفت: قبل از بحران کرونا مسجد محمد مصطفی(ص) در طول سال برنامه های فرهنگی و قرآنی مختلفی برای گروه های سنی مختلف برگزار می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جماعت مسجد محمد مصطفی(ص) واقع در  محله هفت چنار تهیه جهیزیه برای نیازمندان را یکی از رویکردهای این مسجد دانست و بیان کرد: در طول دو سال گذشته برای 50 جوان در شرف ازدواج نیازمند در این مسجد جهیزیه کامل تهیه شد.

 

حجت الاسلام حدیدی با اشاره به برنامه های این مسجد پس از بحران کرونا گفت: پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون9بار بسته های ارزاق و گوشت و مرغ به قریب 200 نیازمندان به ارزش 300 هزار توزیع شده است. علاوه برآن تاکنون در چند نوبت غذای گرم در میان نیازمندان پخش شده است و مسجد بیش از 1500 ماسک رایگان تولید و توزیع کرد و فعالین مسجد بیش از 10 هزار دستکش تولید و توزیع کرده است.

 

وی با اشاره به برنامه های این مسجد در مناسبت های مختلف گفت: در عید غدیرخم و ماه مبارک رمضان 300 غذای گرم در میان نیازمندان توزیع شد. همچنین در ماه محرم و شب عاشورا 800 بسته اطعام حسینی به مردم نیازمند اهدا گردید و به مناسبت 28 صفر سالروز وفات نبی مکرم اسلام(ص) برای 200 خانواده نیازمند سبد ارزاق توزیع خواهیم کرد.

 

 حجت الاسلام حدیدی به کمک های مومنانه به افرادی که در بحران کرونا ضرر اقتصادی دیدند، اشاره کرد و گفت: پرداخت اجاره مستاجران، فراهم کردن زمینه اشتغال برای کسانی که شغلشان را از دست دادند، پرداخت هزینه درمان نیازمندان از دیگر فعالیت های این مسجد در کمک به نیازمندان بوده است.

 

امام جماعت مسجد محمد مصطفی(ص) معرفی کتاب «نور واحد» و قرائت فراز هایی از این کتاب را یکی از برنامه های مسجد در جهت ترویج سبک زندگی نبوی برشمرد و خاطر نشان کرد: کتاب «نور واحد» مستندی از زندگی نامه 14 معصوم(ع) است که تلاش کردیم در این کتاب گامی در جهت معرفی سیره و روش نبی مکرم اسلام(ص) وائمه اطهار(ع) برداریم.

 

امام جماعت مسجد محمد مصطفی(ص)  تلاش برای جذب جوانان را یکی از برنامه های این مسجد دانست و تصریح کرد:  تلاش کردیم برای هیئت امنای مسجد از جوانان خوش فکر استفاده کنیم تا برای پیشبرد برنامه های مسجد برنامه ریزی داشته باشند. ضمن اینکه برگزاری جلسات اعتقادی، سخنرانی و پاسخ به سوالات جوانان نیز از برنامه هایی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر برگزار می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی 28 صفر مسجد محمد مصطفی ص حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان

به گزارش قدس آنلاین، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است