Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احمد التمیمی» از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که یک یگان از نیروهای مشترک امنیتی عراق در عملیات پاکسازی در عمق منطقه «حاوی العظیم» بین استان‌های دیاله و صلاح الدین یک تونل مخفی را کشف کردند که عناصر داعش از آن برای انبار کردن بمب و مواد منفجره استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التمیمی در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» افزود: 13 بمب، تجهیزات انفجاری از راه دور، تیربار، مهمات و نارنجک دست‌ساز در این تونل کشف شد. 

وی افزود: این محل انبار مهمی برای بمب‌ها، مهمات و مواد منفجره عناصر داعش بود که از استان صلاح الدین به استان دیاله نفوذ می‌کردند. وی اضافه کرد که یگان مهندسی نیروهای امنیتی عراق این تونل را به طور کامل منهدم کردند.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از تروریستهای داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان در استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار» فعال هستند.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دیاله الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دیاله الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش دیاله الحشد الشعبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار که چندی قبل مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود، با اشاره به ماجرای خودروهای شاسی بلند، به کنایه به آنها که این خودروها را دریافت کرده اند، گفت: تعجب می کنم چرا به ما نگفتند، شاید ما هم می گرفتیم(خنده)

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885985

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!