Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر بهدادمدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: این طرح با آغاز فصل سرما و شیوع آنولانزای فوق حاد پرندگان در کشور قزاقستان اجرای می‌شود.

او افزود: تا کنون هیچ بیماری از آنفولانزا در مرغداری‌ها و حیات وحش آذربایجان شرقی گزارش نشده است.

او اضافه کرد: هماهنگی‌ها، اقدامات پیشگیرانه و گروه‌های رصدی در استان فعالیت خود را برای رصد و پایش این بیماری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: تنها راه مقابله با این بیماری با شیوع آن دربرخی کشور‌های همسایه آغاز واکسیناسیون در مرغداری‌های استان و روستا‌ها است.

بهداد افزود: هیچ مشکلی در تامین واکسن مورد نیاز در استان وجود ندار و صاحبان مرغداری‌ها به راحتی می‌توانند واکسن مورد نیاز را تامین کنند.

او از صاحبان مرغداری‌ها خواست برای پیشگیری از آنفولانزا از جابجایی نهاده از یک واحد مرغداری به واحد دیگرخود داری نمایند.

او از صاحبان مرغداری‌ها و اهالی روستا‌ها خواست در صورت مشاهده علایم بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان موضوع را به اداره‌های دامپزشکی محل سکونت خود اطلاع دهند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی افزود: با همکاری گروه‌های رصدی سازمان حفاظت محیط زیست پرندکان تلاب‌های استان نیز در حال رصد و پایش است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان واکسیناسیون طیور آذربایجان شرقی مرغداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است