Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش شدید فراورده‌های خونی و نیاز مبرم بیماران به خون٬ مراکز اهدا خون در روزهای تعطیلی آخر ماه صفر باز بوده و آماده دریافت خون اهدا کنندگان هستند. - اخبار استانها -

محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به کاهش شدید فرآورده‌‌های خونی در استان خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید فرآورده‌های خونی و نیاز مبرم بیماران به خون٬ مراکز اهدا خون در روزهای تعطیلی آخر ماه صفر باز بوده و آماده دریافت خون اهدا کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیماران نیازمند خون و فراورده‌های خونی و به ویژه بیماران سرطانی نیازمند خون اهدایی اهدا کنندگان هستند و با توجه به شرایط کرونایی استان و کشور متاسفانه میزان اهدای خون بسیار کاهش یافته است.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: در روزهای تعطیل دهه پایانی ماه صفر مراکز خونگیری استان خراسان شمالی تا ساعت 13 پذیرای اهدا کنندگان خون بوده و ازمردم تقاضا داریم نسبت به اهدای خون در این روزها اقدام کنند.

کردستان نماد بذل و بخشش؛ مردم با "اهدای خون" ایثار را در روزهای کرونایی به رخ همگان کشیدند + فیلمکاهش 9 درصدی اهدای خون در استان فارس؛ بیش از 300 واحد پلاسما از بهبودیافتگان کرونا دریافت شداهدای خون در استان یزد 9 درصد کاهش یافت

زارع تصریح کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز انتقال خون استان رعایت می‌شود و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با نذر خون در این ایام با فضیلت به کمک نیازمندان و بیماران بشتابند.

وی با اشاره به آماده بودن زمینه دریافت پلاکت خون بهبود یافتگان کرونایی برای درمان کرونایی‌ها در استان اظهار داشت: افرادی که بیش از یک ماه از بهبودشان گذشته با در دست داشتن نتیجه تست کرونا می‌توانند برای کمک به درمان بیماران کرونایی و اهدای پلاکت خون به مرکز انتقال خون بجنورد مراجعه کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/311

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای خون اهدای خون خراسان شمالی اهدا کنندگان انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند