Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق امیدوار است این تیم بتواند بعد از مدت‌ها به جام جهانی راه یابد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام جهانی و صعود به دور بعدی رقابت‌ها گفت: همانطور که بار‌ها گفته ام، ما تیم خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان جوانی داریم که بار‌ها توانستند در ترکیب قابلیت هایشان را نشان دهند. مربی خوبی داریم و تاکنون واقعاً خوب کار کرده ایم. به همین دلیل است که ما در گروه مقدماتی خود اول هستیم. در گروه ما بازی مقابل ایران، که به طور منظم در جام جهانی حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام جهانی برای کشوری که سال‌ها در یک جام جهانی بازی نکرده کار آسانی نیست. اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی بعدی در قطر را داریم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر شرایط برای همه تیم‌های ملی جهان بسیار دشوار است. تا سال آینده بازی‌ها برگزار نمی‌شود و این شرایط سختی را برای همه تیم‌ها ایجاد می‌کند.

عدنان درباره بازی‌های جام جهانی گفت: قطر کشور کوچکی است و مسافت بین ورزشگاه‌ها و شهر‌ها خیلی کم است و به همین خاطر تیم‌ها زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و بازی‌ها بهتر و شاداب‌تر برگزار می‌شود. این جام جهانی با دوره‌های قبل جام جهانی متفاوت خواهد بود. قطر کشور امن و خوبی است و قطعا به خوبی از عهده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ برخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی عدنان جام جهانی لیگ ایتالیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)