Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:24:03 GMT

غیبت جهانبخش برابر پالاس به دلیل آسیب‌دیدگی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۶۶۷۹

غیبت جهانبخش برابر پالاس به دلیل آسیب‌دیدگی

با تایید سرمربی برایتون، علیرضا جهانبخش به دلیل مشکلات عضلانی نمی‌تواند تیمش را برابر پالاس همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آلبیون تایمز، آلبیون احتمالاً علیرضا جهانبخش بازیکن تأثیرگذار خود را برای بازی با پالاس در اختیار ندارد. جهانبخش در این فصل در مسابقات جام کارابائو در فرم خوبی برای برایتون به سر می برد و در پیروزی برابر پورتسموث و پرستون گلهای خوبی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در بازی برابر منچستریونایتد از همسترینگ دچار مشکل شد و به همین خاطر بازی برابر اوراتون را از دست داد و اکنون بعد از مسابقه همراه ایران در دیدارهای دوستانه دچار مشکلات عضلانی شده است. 

امید بود که او پس از وقفه بین المللی به بازی برگردد و در دسترس باشد اما به نظر می رسد دیدار برابر پالاس خیلی برای این بازیکن ۲۷ ساله زود فرا برسد.

گراهام پاتر سرمربی برایتون گفت: یک مشکل عضلانی جزئی برای علی وجود دارد که او را از بازی اورتون دور می کند. او این هفته با گروه تمرین نکرده است. درباره او زود تصمیم نخواهیم گرفت و نمی خواهیم ریسک کنیم و به همین خاطر بهتر است از بازی بعد در کنار تیم باشد. او در حال پیشرفت است اما می تواند در بازی برابر وست بروم برای تیم به میدان برود تا دیدار این هفته.

 آرون کانولی بهترین گلزن برایتون نیز دچار مشکل شده است و نمی تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا جهانبخش برایتون آلبیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

منچستریونایتد که در دوران اریک تن هاخ شکست‌های سنگین متعددی را متحمل شده است، این بار مقابل کریستال پالاس تحقیر شد. اولیور گلاسنر، سرمربی فاتح لیگ اروپا کمتر از 3 ماه پیش وارد لیگ برتر شده بود. 

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • اگر دستتان سوزن سوزن می‌شود به این بیماری‌ها دچار شده‌اید
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد