Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:20:26 GMT

زمان بزرگترین عرضه اولیه امسال در بورس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۶۷۵۰

زمان بزرگترین عرضه اولیه امسال در بورس اعلام شد

در حالی که شمارش معکوس برای بزرگترین عرضه اولیه سال جاری آغاز شده است، در مجمع عمومی شستا، محمد رضوانی فر زمان این عرضه اولیه را سه الی چهار ماه آینده اعلام کرد. به گزارش پول نیوز، بر اساس اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی عرضه اولیه ستاره خلیج فارس بزرگترین عرضه اولیه در سال جاری خواهد بود. این رکورد پیش از این در اختیار شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می‌توانند رقم حداقلی بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را از هم‌اکنون هدف‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش‌تر درباره از بزرگترین عرضه اولیه امسال بورس گفت: ترغیب و تشویق بازار سهام از طریق عرضه‌های اولیه از برنامه‌های حمایتی دولت از بورس محسوب می‌شود در حال حاضر تلاش می‌کنیم بنگاه‌های بزرگ مقیاس را وارد بازار سرمایه کنیم که از این میان نام شرکت "نفت ستاره خلیج فارس" قابل اشاره است.

در حالی در مجمع عمومی شستا زمان این عرضه اولیه سه تا چهار ماه آینده اعلام شده است که در بیستمین روز مهر ماه محمدعلی دادور مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مورد عرضه اولیه این شرکت زمان یک تا یک ماه و نیم آتی را اعلام کرد و گفت: با توجه به این که این شرکت به زودی وارد بورس می‌شود، پیش فرض‌های اولیه برای ورود به بازار وجود دارد که مهم‌ترین آن تبدیل بدهی‌های ارزی به ریالی است.

وی اعلام کرده بود: به زودی جلساتی در بورس خواهیم داشت تا با ارائه مدارک و شفافیت‌های لازم مقدمات ورود به بازار فراهم شود. امیدواریم با همکاری نهاد‌های ذیربط و مساعدت‌های بانک مرکزی و رفع موانع این پالایشگاه را وارد بازار کنیم تا سهام‌داران بدون هیچ مشکل و ابهامی خریداری کرده و از سود و منفعت آن بهره‌مند شوند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس تهران بزرگترین عرضه اولیه ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا