Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری روز رحلت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام صبح امروز در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

قدس آنلاین: مراسم عزاداری روز رحلت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام صبح امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به علت رعایت ضوابط بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد، حجت‌الاسلام کاشانی در سخنانی با بیان نکاتی از سیره نبوی و علوی، توجه به نصرت الهی در محاسبات و خسته نشدن از مجاهدت در راه خدا را دو جزء مهم از عقلانیت برشمرد و گفت: در برابر دشمن حتماً باید با تمام قوا و استعداد به مقابله رفت اما تاریخ اسلام نشان می‌دهد هر جا مسلمانان صرفاً به اسباب مادی، متکی و به آنها مغرور شدند، نتیجه با ناکامی همراه بوده است.

همچنین در این مراسم آقای مرتضی طاهری به ذکر مصیبت و مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقام معظم رهبری عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم