Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) امروز (جمعه ۲۵ مهر) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با حضور گسترده مردم شهید پرور شهر قزوین، آیت الله «عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

 

مراسم قرائت دعای ندبه هم صبح امروز در معراج شهدای قزوین و در کنار پیکر پاک این شهید مدافع حرم برگزار شد.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زکریا شیری، شنبه 26 مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 9 صبح در شهر اقبالیه و در خیابان میعاد در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود. 

 

گفتنی است شهید مدافع حرم زکریا شیری در پاییز سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود که بر اثر انفجار تله انفجاری به شهادت رسید و پیکر پاکش در محل شهادت باقی ماند، پیکر مطهر این شهید سرافراز در سوریه شناسایی شد و پس از پنج سال دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشت.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید زکریا شیری استقبال از شهدا مراسم تشییع شهید مدافع حرم زکریا شیری برگزار شد پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان