Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: براساس مذاکراتی که با ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا داشتم به نوعی بخشی از مسئولیت دفاعی تیم فوتبال سایپا امسال به من سپرده شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه سایپا، فریبرز گرامی، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط این روزهای این تیم، اظهار داشت: براساس برنامه‌‌ریزی‌هایی که کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا انجام داده، قطعا اولین هفته رقابت‌های لیگ امسال با پیک آمادگی نارنجی‌پوشان همراه خواهد بود و این تیم هر لحظه به شرایط آرمانی نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمرینات تیم چند هفته‌ای هست که آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی کادرفنی، تیم در حال حاضر در فشار بدنسازی قرار دارد و تمرینات به گونه‌ای طراحی شده که تیم در اولین هفته رقابت‌های لیگ به اوج آمادگی خود دست خواهد یافت.

بازیکن تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: بسیار خوشحالم که از میان پیشنهاداتی که داشتم، سایپا را انتخاب کرده‌ام چراکه سایپا تنها یک تیم نیست و یک باشگاه با انضباط است. ساختار این باشگاه یکی از بهترین ساختار‌های باشگاه‌های کل کشور است، در ثانی از تجهیزات و امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است و بازیکنان برای انجام تمرینات بدنسازی، کار با توپ و حتی فیزیوتراپی با هیچ مشکلی روبرو نیستند.

گرامی ادامه داد: براساس مذاکراتی که با ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا داشتم به نوعی بخشی از مسئولیت دفاعی تیم فوتبال سایپا امسال به من سپرده شده است که گرچه این مسئولیت بسیار خطیر است اما من تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌بندم و قطعا این ماموریت برای من لذت بخش خواهد بود.

وی به اهداف خود اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا هر فوتبالیستی اهداف مهمی برای خود در نظر گرفته است. شاید یک روز بزرگترین هدفم، حضور و ثبات در لیگ برتر فوتبال کشور بود، اما امروز که به این مهم دست پیدا کرده‌ام، در فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم و امیدوارم با همت همه بازیکنان و انسجام تیمی، امسال بیشترین تعداد دعوت شده‌های به تیم ملی از جمع نارنجی‌پوشان سایپا باشد.

بیشتر بخوانید: پیروزی سایپا مقابل استقلال خوزستان

انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا سایپا لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا