Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ۲۷ مهر تحریم‌های تسلیحاتی ایران لغو می‌شود، اظهار داشت: رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران بهترین فرصت است تا از تکنولوژی روز دنیا برای تقویت تسلیحات و سیستم دفاعی خود استفاده کنیم.

وی متذکر شد: چندی پیش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کردند و همگی از جهت پیشرفت‌های دفاعی بی‌نظیر و توانمندی خیره کننده کشورمان در زمینه تسلیحات نظامی احساس غرور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.

مالکی تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر هستند و اگر جرأت نمی‌کنند که از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کنند، به دلیل توانایی کشورمان در عرصه نظامی و دفاعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکا و ایادی‌اش به خوبی می‌دانند که هر اقدامی برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران و منطقه انجام دهند، قطعاً با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهند شد و با آنان برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای منطقه چون امارات و بحرین، روز به روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند و انعقاد پیمان صلح با رژیم صهیونیستی به شکست آنان سرعت بیشتری می‌بخشد.

کد خبر 557693 برچسب‌ها ایران و آمریکا مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود