Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@11:41:03 GMT

کلاغ یک مرد را روانه بیمارستان کرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۵۸۲

کلاغ یک مرد را روانه بیمارستان کرد!

به گزارش جام جم آنلاین از یورونیوز، جیمز گلیندمن، مرد ۶۸ ساله که پس از این حادثه در بیمارستان بستری شد گفته است که بعد از خرید ناهارش از یک رستوران چینی «گفتگویی یک طرفه» را با کلاغ آغاز کرده بود. او گفته که همزمان با سخن گفتن با این پرنده تلاش کرده تا جعبه ناهارش را باز کند اما ناگهان کلاغ به سوی صورت او هجوم برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد استرالیایی می گوید: «شروع به باز کردن جعبه ناهارم کردم و چیزی که پس از آن یادم می آید این است که این پرنده به سمت صورت من جهید و به چشم چپ من ضربه زد.»

جیمز گلیندمن به دنبال این حادثه که برای علاقمندان به سینما می تواند یادآور فیلم «پرندگان» اثر مشهور آلفرد هیچکاک، کارگردان بریتانیایی باشد به مدت دو ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شهر سیل (Sale) در حدود ۲۰۰ کیلومتری شرق ملبورن واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاغ پرندگان استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز