Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:48:30 GMT

مرگ معاون اسبق شاباک بر اثر ابتلا به کرونا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۶۶۲

مرگ معاون اسبق شاباک بر اثر ابتلا به کرونا+عکس

منابع خبری رژیم صهیونیستی از مرگ معاون اسبق رئیس سرویس امنیت عمومی این رژیم(شاباک) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری صهیونیستی از مرگ «یتسحاق ایلان» معاون اسبق رئیس شاباک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته این منابع، حال ایلان 64 ساله پس از انتقال به بیمارستان به شکل سریعی رو به وخامت رفت و دستگاه تنفس مصنوعی به وی وصل شد که سرانجام امروز مُرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ایلان مناصب متعددی در شاباک در مدت 30 سال برعهده داشت، از جمله اینکه در اوایل دهه اول قرن بیست و یک و در جریان انتفاضه دوم فلسطین، فرمانده دستگاه امنیتی شاباک در کرانه باختری اشغالی و مسئول یگان امور خارجی به عنوان مسئول خنثی کردن حملات ضد صهیونیستی بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اسرائیل ویروس کرونا اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع نزدیک به مقاومت فلسطین در گفت و گو با شبکه الاقصی اعلام کردند که در عملیات جدید قسام، مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفته است.

بنابر اعلام این منابع آگاه، مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه کرم ابوسالم از دو هفته پیش در راستای هدایت عملیات بمباران رفح و همجنین برنامه ریزی برای حمله زمینی به رفح تشکیل شده و در آن شماری از افسران شاباک و ژنرال های نظامی صهیونیست حضور داشته اند.

بنابر اذعان منابع صهیونیستی در این حمله تاکنون دستکم چهار نظامی صهیونیست و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده اند و برخی از مجروحان که وضعیت وخیمی داشته اند به بیمارستان سوروکا در داخل اراضی اشغالی منتقل شده اند.

از سوی دیگر، منابع عبری ضمن اعلام جزئیاتی از حمله امروز قسام به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابوسالم، از ممنوعیت نشر کامل وقایع این عملیات خبر دادند.

به گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده اند.

کد خبر 6097411 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند