Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:52:51 GMT

رونمایی از خودروی برقی مفهومی جدید رنو

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۶۶۶

رونمایی از خودروی برقی مفهومی جدید رنو

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، لوکا دی مئو مدیرعامل رنو اعلام کرده که 95 درصد از طراحی فعلی خودروی برقی مفهومی مگان ای ویژن در مدل نهایی آن نیز پیاده سازی خواهد شد.

یکی از مزایای این خودرو باتری های کوچک شده آن است که تنها 11 سانتیمتر ارتفاع دارند و فضا را برای نصب تجهیزات دیگر باز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتری های این خودرو در برابر ضربه نیز مقاومت بیشتری دارند. بسته باتری 60 کیلووات ساعتی این خودرو به سرعت شارژ می شود و با یک بار شارژ امکان حرکت خودرو را در مسافتی 450 کیلومتری فراهم می آورد.

 

قدرت موتور برقی این خودرو 215 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد آن برابر با 8 ثانیه است. رنو هنوز تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نکرده، اما مشاهده ظاهر بیرونی این خودرو نشان می دهد که محصول یادشده دارای ظاهری ترکیبی از خودروهای سدان و شاسی بلند است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو رونمایی رنو خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد