Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اجرای هفت مرحله کمک های مومنانه توسط دریادلان نیروی دریایی در گیلان گفت: مرحله هشتم این کمک ها در ماه ربیع الاول انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام‌ «علی محمد حسن زاده» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( جمعه، 25 مهر) نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی است که در دورترین نقاط جهان در برابر دشمنان قدعلم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت افزود: ناوگروه ارتش در خلیج فارس علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشور در دریا، وظیفه اسکورت کشتی های تجاری را بر عهده گرفتند تا به اقتصاد ایران کمک کند.


وی تاکید کرد: بستر بالندگی مجاهدان خداباور در ارتش، امروز بیش از گذشته فراهم است.


حسن زاده اعلام کرد: بسترسازی نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش سبب شده تا در میادین مختلف مانند سیل، سرهنگ ارتش و افسران و سربازان ارتشی متواضعانه به مردم خدمت کنند.


وی به خدمات ارتش در جریان نهضت کمک مومنانه گفت: تاکنون هفت مرحله کمک مومنانه توسط فرزندان ملت در نیروی دریایی در گیلان انجام شده است.


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با بیان اینکه مرحله هشتم کمک مومنانه در ماه ربیع الاول انجام می شود، یادآور شد: ویژگی کمک مومنانه فرزندان ملت در ارتش، انجام این فعالیت ها در خفا و بدون انعکاس رسانه ای بوده است.


وی اذعان کرد: در آغاز سال تحصیلی مرحله ششم و هفتم این کمک ها به صورت تامین اقلام آموزشی به دانش آموزان بی بضاعت گیلانی اختصاص یافت.


حسن زاده همچنین گفت: دریادلان ارتش با کمک به خرید گوشی هوشمند زمینه ادامه تحصیل برای دانش آموزان بی بضاعت گیلانی را فراهم کرد.


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت اظهار داشت: در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تشکیل کمیسیون های تخصصی در مرکز آموزش های تخصص های دریایی باقرالعلوم(علیه السلام) رشت، در گیلان گام های اساسی برداشته شده است.

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه گام دوم انقلاب نیروی دریایی تخصص های دریایی باقرالعلوم عقیدتی سیاسی نیروی دریایی کمک مومنانه حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است